Citat:
Ursprungligen postat av
67arigGubbe
Jag som herre avskyr rulltrappor, men de går ann såvida de inte är extremt höga/branta.
Va i stockholm central i helgen och dra på trissor.. va en sjuhelsikte brant o hög rulltrappa jag skulle åka upp för. Fick ju panikångest och benen höll på vika sig FY!
Varför gör man dessa livsfarliga branta o höga rulltrappor? Man kunde lika gärna gjort fler kortare rulltrappor.
Finns det alltid hiss som ett annat val för dessa brutala rullisar?
Är de bara jag som avskyr dessa branta varianter? VA?
Du ställer dig på rulltrappan när den har golvnivå, sedan går du av när den åter har golvnivå.
Inte så enkelt om det är första gången man är med om den nymodigheten, men testa ska det nog gå bra.