2026-06-01, 00:37
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Är du säker? Hade för mig att den närmade sig 400k
Var någon som la upp skuldsaldo för några år sedan, då var det drygt 240k.

Kan du föreställa dig att skuldsatta dig för livet för att din nolla till partner ska ligga hemma och runka på dagarna medans du själv sliter järnet i vården?

Det måste vara Therese Rask största misstag här i livet. Hon skulle uppenbarligen behövt en förmyndare direkt hon blev 18.
Citera
2026-06-01, 03:00
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Inredningen är väl en sak, men vad exakt är syftet med utrymmet i sig? Du har alltså en soffa som är riktad mot två stolar och ett skåp. Framför den är en kista som inte direkt är praktiskt för att till exempel ha kaffebjudning på. Sedan en massa krimskrams runtomkring. Det känns inte direkt som att utnyttja det begränsade utrymmet i en lägenhet optimalt.
Det var någon som frågade om hela familjen aldrig kollar på tv tillsammans, eftersom alla inte rymms i soffan. Rask svarade att alla ligger i deras säng tillsammans om de ska kolla på film.

För i helvete. Han borde köpa en stor hörnsoffa och ett riktigt vardagsrumsbord så alla kan sitta tillsammans i soffan som normala människor

Jag gillar också gamla möbler, och jag tycker kistan är snygg. Men man måste inreda så det fungerar i vardagen, inte bara ta saker som man tycker är snygga och kasta ihop.

Även en gardin så man kan dela av sovrum/vardagsrum när man har gäster på besök skulle jag ha haft i deras situation.
Senast redigerad av Deimos01 2026-06-01 kl. 03:02.
Citera
2026-06-01, 03:48
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det var någon som frågade om hela familjen aldrig kollar på tv tillsammans, eftersom alla inte rymms i soffan. Rask svarade att alla ligger i deras säng tillsammans om de ska kolla på film.

För i helvete. Han borde köpa en stor hörnsoffa och ett riktigt vardagsrumsbord så alla kan sitta tillsammans i soffan som normala människor

Jag gillar också gamla möbler, och jag tycker kistan är snygg. Men man måste inreda så det fungerar i vardagen, inte bara ta saker som man tycker är snygga och kasta ihop.

Även en gardin så man kan dela av sovrum/vardagsrum när man har gäster på besök skulle jag ha haft i deras situation.
Du måste skämta? Ligger hela familjen och trängs i sängen som ett gäng ormar framför tvn, det blir fan inte mer misär än så.

Förmodligen något han säger för att framställa sig i bättre dager, i själva verket så ligger han själv i sängen och vräker i sig chips medans övriga familjen får trängas i soffan.

Det mesta är ju inrett enligt egoistbaronens önskemål, han har liksom ett fucking trumset i hallen.
Citera
2026-06-01, 06:19
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01

Jag orkar inte kolla på videon, men är det en sovalkov? I så fall vore det väl vettigare att sätta sängen i den, sätta upp ett riktigt draperi och sedan ha "vardagsrummet" utanför sovalkoven (då den ytan oftast är större).

Men som sagt så är det bara en yta med en massa möbler och krimskrams. Många av de individuella möblerna är okej, men kombon är ofattbar och dessutom oanvändbar rent praktiskt. Som sagt, vad är det tänkt att ytan ska ha för funktion?
Citera
2026-06-01, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag orkar inte kolla på videon, men är det en sovalkov? I så fall vore det väl vettigare att sätta sängen i den, sätta upp ett riktigt draperi och sedan ha "vardagsrummet" utanför sovalkoven (då den ytan oftast är större).

Men som sagt så är det bara en yta med en massa möbler och krimskrams. Många av de individuella möblerna är okej, men kombon är ofattbar och dessutom oanvändbar rent praktiskt. Som sagt, vad är det tänkt att ytan ska ha för funktion?
Den enda funktion det där rummet har är att se coolt ut på youtube. Det ska ses av andra, inte levas i.
Citera
2026-06-01, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du måste skämta? Ligger hela familjen och trängs i sängen som ett gäng ormar framför tvn, det blir fan inte mer misär än så.

Förmodligen något han säger för att framställa sig i bättre dager, i själva verket så ligger han själv i sängen och vräker i sig chips medans övriga familjen får trängas i soffan.

Det mesta är ju inrett enligt egoistbaronens önskemål, han har liksom ett fucking trumset i hallen.
Säng och säng. Såg ut som en uppblåst madrass
Citera
2026-06-01, 14:58
Medlem
Shavys avatar
Hur går det med hans utbildning, börjat jobba och fått några kunder än?
Citera
2026-06-01, 17:16
Medlem
KungPungPats avatar
Rask tycks ju ha värsta psykosen.
Därför pratar han som han gör, och därför tror han som han gör.
När nån har psykos så kan dom inte skilja på verklighet och fantasier, vilket Rask inte kan, och dom pratar osammanhängande, vilket Rask jämt gör.

Folk som har psykos inser det sällan själv dock, så åtnjut showen.
Citera
2026-06-01, 18:41
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Har börjat kolla på hans videos nu igen, han är så rolig när allt går emot honom och han tycker det känns orättvist. Men givetvis så vänder han taggarna utåt istället för att fundera på vilken pile of shit han är.

Rättshaveristbaronen är tillbaka.

Man ska inte ge upp sina drömmar men snubben är snart 40 år gammal och försöker fortfarande slå igenom som artist, fattar han inte hur pinsam han är?

Jag har personligen tröttnat på Baronens videos, men kan fortfarande se när andra reagerar på den perversa byfånen. Vid det här laget är varje video är likadan där Baronen parkerar sina groteskt breda höfter framför kameran och börjar sedan med sina uttjatade halvsanningar, bortförklaringar och eviga rövslickande för Jockiboi.

Baronens koncept verkar bygga på att upprepa samma lögner om och om igen tills hans efterblivna cp-följare till slut tar det som sanning.

En två timmar lång Baronen-video innehåller ungefär tjugo minuters innehåll och en timme och fyrtio minuter av upprepningar, svammel och rövslickande för horbocken Jockiboi. Den flintskalliga runkbögen kan älta samma ämne så många gånger att jag flertalet gånger trott att jag råkat klickat på en gammal video.
Citera
2026-06-01, 19:44
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Den enda funktion det där rummet har är att se coolt ut på youtube.

Ett gravt misslyckande minst sagt då.
Citera
2026-06-01, 21:15
Avslutad
Hva ligger bak clickbait-overskriften på den nyeste videoen?

NY SJUK INFO OM HYRESVÄRDEN!
Citera
2026-06-01, 21:19
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeirHansen
Hva ligger bak clickbait-overskriften på den nyeste videoen?

NY SJUK INFO OM HYRESVÄRDEN!

Tredje jävla videon om Trobo, det råder visst brist på content i runkbåset. Jag hoppas verkligen att någon mejlat Trobo ang runbögens förtals-videos om dem. Den perversa byfånen gör sig omöjlig överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in