Citat:
Ursprungligen postat av
Stjernglans
Nej det är inte konstigt men jag tycker ändå synd om henne, att hon verkar må så dåligt men inte har orken eller förmågan att förändra sitt liv och att hon ska se andras åsikter bara som dålig kritik
Jag anser inte att det är synd om henne alls faktiskt. Ju äldre man blir desto mer måste man mogna och inse att alla inte kan hålla med en om allt och man får lära sig att ta kritik och inse att man gör fel. Det gör alla människor.
Dessutom om man valt att skaffa barn har man satt sig själv längre ner på listan om vad som är viktigt. Det är hennes förbaskade uppgift att ta tag i sig själv och sitt mående och förändra det till det bättre.