2026-05-31, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Hur kan det tolkas som att han brukar göra det?

MZ skrev och tillägnade låten till sin äldste son... som sedan stod på scenen med sin pappa för första gången och lyssnade på den tidigare nämnda låten... allt är normalt.
Citera
2026-05-31, 21:48
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
MZ skrev och tillägnade låten till sin äldste son... som sedan stod på scenen med sin pappa för första gången och lyssnade på den tidigare nämnda låten... allt är normalt.

Hur bevisar det att han brukar göra det?
Citera
2026-05-31, 21:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ilove69
Du är faan en sjuk människa! Man utnyttjar inte sina barn på det sättet!

Oj, är jag "faan en sjuk människa!" Första gången i mitt liv jag fått höra det. "Vadå utnyttjar barn på det sättet!"?

Är det bättre Charlotte Pirelli visar upp sina pojkar, som ex? Elr ngn annan kändis?

MZ visar inte upp sina barn men som jag förstått har exfrun gjort det. Har inte Instagram så jag har inte koll.

Tycker snarare du är en sjuk människa som skriver så som du gör.....
Senast redigerad av Urre01 2026-05-31 kl. 21:57.
Citera
2026-05-31, 21:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Exploaterade till max. Det gick fort från:

till:

Jag tar med barnen upp på scenen på Pepes Bodega så de blir deltagare i en reality-show på sociala medier och i tidningar och tv.

Lägg ner.....det räcker nu...
Citera
2026-05-31, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
Lägg ner.....det räcker nu...

Dina argument tryter. Man förstår varför.
När Måns går emot sina egna ord som ni använt för att försvara honom här, ja, då finns det inte längre mycket att säga.
Citera
2026-05-31, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Dina argument tryter. Man förstår varför.
När Måns går emot sina egna ord som ni använt för att försvara honom här, ja, då finns det inte längre mycket att säga.
Du kanske vill förklara hur ett (till synes glatt) besök på en scen är att jämställa med att vara ofrivilliga deltagare i en realityshow, på både sociala- och gammelmedier, där enda topic är föräldrarnas skilsmässa och mammans offentliga smutskastning av deras pappa?
Hur har han gått emot sina ord igen?
Citera
2026-05-31, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Och hur många meter var det den här gången till kokain som barnen exponerades för (fest på Pepes en sen kväll).

Det är väl knappast farligare för barnen att stå på en scen i några minuter än att gå på Leos Lekland? Där hittade ju Aftonbladet nyligen kokainrester på var och varannan toalett. Lägg ner moralpaniken, MZ söner såg ytterst välmående ut och trygga och stolta med sin pappa.
Citera
2026-05-31, 23:06
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det är väl knappast farligare för barnen att stå på en scen i några minuter än att gå på Leos Lekland? Där hittade ju Aftonbladet nyligen kokainrester på var och varannan toalett. Lägg ner moralpaniken, MZ söner såg ytterst välmående ut och trygga och stolta med sin pappa.

Om du tror att socialtjänsten bedömer att pepes bodega i båstad en sen helgkväll kan jämföras med leos lekland så är du mer än lovligt naiv. By the way; har MånsPetter slutat helt med kokain eller blir det kokain när lusten faller på?
Citera
2026-05-31, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Du kanske vill förklara hur ett (till synes glatt) besök på en scen är att jämställa med att vara ofrivilliga deltagare i en realityshow, på både sociala- och gammelmedier, där enda topic är föräldrarnas skilsmässa och mammans offentliga smutskastning av deras pappa?
Hur har han gått emot sina ord igen?

Spelar du dum nu igen? Han drar fram dem i rampljuset, där han tidigare sagt att han inte vill ha dem. Och detta gör han förstås för att visa vilken go PAPPA han är. Hans förstånd räcker inte till för att begripa att effekten blir den motsatta.
(Intressant förresten med ditt ord "igen". Inget jag skrev).
Citera
2026-05-31, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag antar att du tycker det är bättre att visa upp sina barn när de badar i badkaret, är nakna, sitter på toan, på pottan, eller bara gör sina behov i skogen, när de sover, gråter eller är arga? Eller använder dem som reklampelare till allt från nappflaskor till barnklockor?

Ingen här har sagt ett ord om det - men två glada barn på en scen? Ja, där är tydligen gränsen passerad. SÅ märkligt.

Jag har också reagerat på att mamman exponerar sönerna på ett väldigt konstigt sätt. I dessa tider undviker väl de flesta föräldrar att exponera sina barn just nakna?!? Sist var det yngsta sonen som var naken till allas beskådan då mamman målade hans tånaglar.

Man kan ju fråga sig om dessa barn vill bli exponerade på det här sättet även om de fortfarande är relativt små så vill de flesta barn ha rätt till sin egen kropp. Kanske inte kul om kompisar m.fl. ser dem på dessa foton och filmer.
Citera
2026-05-31, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Jag har också reagerat på att mamman exponerar sönerna på ett väldigt konstigt sätt. I dessa tider undviker väl de flesta föräldrar att exponera sina barn just nakna?!? Sist var det yngsta sonen som var naken till allas beskådan då mamman målade hans tånaglar.

Man kan ju fråga sig om dessa barn vill bli exponerade på det här sättet även om de fortfarande är relativt små så vill de flesta barn ha rätt till sin egen kropp. Kanske inte kul om kompisar m.fl. ser dem på dessa foton och filmer.
Det viktiga i det senaste fallet var ju för mamman att få fram budskapet om vilken lekande, öppen, välkomnande och progressiv mamma hon är.
Sonens integritet? Inte riktigt lika högt på agendan.
Citera
2026-05-31, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Om du tror att socialtjänsten bedömer att pepes bodega i båstad en sen helgkväll kan jämföras med leos lekland så är du mer än lovligt naiv. By the way; har MånsPetter slutat helt med kokain eller blir det kokain när lusten faller på?

Har du överhuvudtaget någonsin firat en svensk midsommar, eller varit på en festival eller utomhuskonsert? Där kryllar det av barn i alla åldrar tillsammans med sina föräldrar.

Vissa sover i vagnar, andra är vakna och leker med andra barn. För barn är det enormt mycket tryggare och mysigare att få vara med sina föräldrar och ta del av deras värld, i stället för att dumpas bort hemma hos barnvakter. Att du drar in Socialtjänsten för att två glada barn står på en scen med sin pappa visar bara på att du är extremt överdriven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in