2026-03-07, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Whitney Houstion drunknade.
Houston hette hon. Varför drunknade hon i badkaret? Till skillnad mot experterna som säger att det berodde på kokainet så kanske du har en egen teori?
Citera
2026-03-08, 22:12
Medlem
En sak jag funderar på i den här tråden är varför granskningen nästan uteslutande riktas mot MZ. Samtidigt har det ju här inne också nämnts saker kring Ciara, till exempel uppgifter om konflikter i arbetssammanhang och samarbetssvårigheter med tidigare anställda.

Flera har också skrivit på olika ställen på nätet att de blivit blockerade på sociala medier efter att ha uttryckt kritik eller ställt frågor. Om det stämmer verkar toleransen för kritik inte vara särskilt stor.

Min poäng är egentligen bara att situationen kanske inte är så ensidig som den ibland framställs. När två personer hamnar i en konflikt brukar verkligheten vara mer komplex än ett enkelt “offer och förövare”.

Frågan är kanske också om Ciara själv skulle klara av att bli synad i sömmarna på samma sätt som MZ fått hela sitt privatliv granskat?
Citera
2026-03-09, 02:03
Medlem
Efter att ha följt den här tråden börjar man nästan fundera på om MZ borde införa en ny personlig regel framöver: undvik kvinnor vars namn börjar på C…

Camilla L, Cissi W och Ciara J.

Undantaget får väl vara Carola då. 😄
Citera
2026-03-09, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Efter att ha följt den här tråden börjar man nästan fundera på om MZ borde införa en ny personlig regel framöver: undvik kvinnor vars namn börjar på C…

Camilla L, Cissi W och Ciara J.

Undantaget får väl vara Carola då. 😄
Du borde snarare rekommendera kvinnorna att undvika honom.
Citera
2026-03-09, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
En sak jag funderar på i den här tråden är varför granskningen nästan uteslutande riktas mot MZ. Samtidigt har det ju här inne också nämnts saker kring Ciara, till exempel uppgifter om konflikter i arbetssammanhang och samarbetssvårigheter med tidigare anställda.

Flera har också skrivit på olika ställen på nätet att de blivit blockerade på sociala medier efter att ha uttryckt kritik eller ställt frågor. Om det stämmer verkar toleransen för kritik inte vara särskilt stor.

Min poäng är egentligen bara att situationen kanske inte är så ensidig som den ibland framställs. När två personer hamnar i en konflikt brukar verkligheten vara mer komplex än ett enkelt “offer och förövare”.

Frågan är kanske också om Ciara själv skulle klara av att bli synad i sömmarna på samma sätt som MZ fått hela sitt privatliv granskat?
Tråden heter Allt skvaller om Måns Zelmerlöw. Om du är mer intresserad av Ciara så finns det en tråd om henne. Syna hennes sömmar där.
(FB) Ciara Janson fd Zelmerlöw
Citera
2026-03-09, 18:19
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
MZ är snygg. Mums mums för oss kvinnor. Håller tummarna för att han gör comeback. Tommy Körberg höll ju också på med kokain för länge sedan och honom har det gått bra för.

Gillar man begynnande flint och halvt lönnfet gubbe så förstår jag ditt sug på Måns Petter Albert.
Citera
2026-03-09, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Gillar man begynnande flint och halvt lönnfet gubbe så förstår jag ditt sug på Måns Petter Albert.
Han är inte lönnfet. Så barnsligt att skriva Måns Petter Albert!
Citera
2026-03-09, 20:45
Medlem
Ny flamma tydligen
Sågs i Fuckin Åmål med en ny familj
🙄
Citera
2026-03-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Ny flamma tydligen
Sågs i Fuckin Åmål med en ny familj
🙄
Jamen, berätta! Hur vet du detta?
Vi andra har bara kunnat läsa att han varit där med sin "gamla" familj? Nya flamman var det hon som beskrevs som den "äldre kvinnan"?
Citera
2026-03-09, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD

Intressant beskrivning. Efter att ha sett klipp från hans liveframträdande i Amsterdam i november 2025 känns “lönnfet gubbe” inte direkt som den mest träffande beskrivningen.
Citera
2026-03-09, 23:14
Medlem
Citat:
Han är inte lönnfet. Så barnsligt att skriva Måns Petter Albert!

Håller med. Personangrepp om utseende brukar vara ett ganska tydligt tecken på att argumenten börjar ta slut.
Citera
2026-03-09, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jamen, berätta! Hur vet du detta?
Vi andra har bara kunnat läsa att han varit där med sin "gamla" familj? Nya flamman var det hon som beskrevs som den "äldre kvinnan"?

Jag uppfattade det också så. I artikeln nämndes ju MZ, barnen och en äldre kvinna, så min spontana tanke var också att det kunde vara farmor som var med dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in