2026-05-30, 18:49
  #349
Medlem
GerardDepardieus avatar
Sundsvall alltså , PUNG SÄMST hahahah
Citera
2026-05-31, 12:53
  #350
Medlem
GerardDepardieus avatar
Kom igen nu Örebro, spöa
Dom har jävla jojkande lapparna från Ödemarksund!!!

Har sagt det innan och säger det igen. Fotboll hör inte hemma norr om Dalälven , ni saknar kultur, kynne, lynne och passionen för fotboll.

Ödemarksundsklacken är väl en grupp småbarn och sossegubbar med tummen i röven . Ingen som helst läktarkultur , utan smaklöst PK-skit istället , och en massa konstiga kulturprojekt när ÖFK spelare höll på med teater ??…????? 🤣🤣

Ni kanske kan ta in den där jojkande fusklappen som pratade ut om sin nedstämdhet och depression på tv. Han som egentligen är en importerad/deporterad halvneger från Colombia 🤣 , En riktig FUBBICK det där .

Sundsvall och Östersund , håll er till lappjojkande på skoter eller vad ni gör där uppe , mitt ute i ingenstans . !!!

För övrigt , vinst för TFF senast )

💙🌴
__________________
Senast redigerad av GerardDepardieu 2026-05-31 kl. 13:03.
Citera
2026-05-31, 17:51
  #351
Medlem
Peking överlägsna. Dåligt att vi inte tagit ledningen. Två varningar för oss och noll för Helsingborg? Märkligt. Sen är ju domarna i Superettan sjukt dåliga.
Citera
2026-05-31, 18:37
  #352
Medlem
Pillenfilles avatar
Heif lär få titta nedåt i tabellen.
Citera
2026-05-31, 18:38
  #353
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Heif lär få titta nedåt i tabellen.

Japp, precis så är det. SG känns inte som rätt man. Det här kommer gå illa.

Och Östersund fortsätter att vinna och skugga toppen. Östersund och Helsingborg lär inte spela i samma serie nästa säsong.
Citera
2026-05-31, 19:01
  #354
Medlem
vackertsvin...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Japp, precis så är det. SG känns inte som rätt man. Det här kommer gå illa.

Och Östersund fortsätter att vinna och skugga toppen. Östersund och Helsingborg lär inte spela i samma serie nästa säsong.

ÖFK vinner serien med minst 6 poäng. Ser otroligt starka ut och avfärdar Örebro idag. Giffarna och HIF måste skärpa sig, annars slutar det här illa.
Citera
2026-05-31, 19:04
  #355
Medlem
vackertsvin...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Sundsvall alltså , PUNG SÄMST hahahah


Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Kom igen nu Örebro, spöa
Dom har jävla jojkande lapparna från Ödemarksund!!!

Har sagt det innan och säger det igen. Fotboll hör inte hemma norr om Dalälven , ni saknar kultur, kynne, lynne och passionen för fotboll.

Ödemarksundsklacken är väl en grupp småbarn och sossegubbar med tummen i röven . Ingen som helst läktarkultur , utan smaklöst PK-skit istället , och en massa konstiga kulturprojekt när ÖFK spelare höll på med teater ??…????? 🤣🤣

Ni kanske kan ta in den där jojkande fusklappen som pratade ut om sin nedstämdhet och depression på tv. Han som egentligen är en importerad/deporterad halvneger från Colombia 🤣 , En riktig FUBBICK det där .

Sundsvall och Östersund , håll er till lappjojkande på skoter eller vad ni gör där uppe , mitt ute i ingenstans . !!!

För övrigt , vinst för TFF senast )

💙🌴

Är du 14 år? Sluta att tramsa eller så lämnar du tråden föreslår jag.
Citera
2026-05-31, 19:53
  #356
Medlem
Sannolikheten att Sundsvall åker ur i år måste väldigt hög. Av det jag sett av giffarna så saknas i princip allt, mest självförtroende….
Citera
2026-05-31, 19:55
  #357
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin...
ÖFK vinner serien med minst 6 poäng. Ser otroligt starka ut och avfärdar Örebro idag. Giffarna och HIF måste skärpa sig, annars slutar det här illa.

Östersund kommer definitivt att bli minst Top 4 och få Kvala. Det ser du och jag vackertsvin.
Rätt rekrytering av tränare och spelare är nycklarna. Grattis. Kan bli AS nästa säsong.

Giffarna lär åka ur. Tyvärr..... Deras trupp är för dålig, det har jag sagt länge.
Helsingborg kommer inte åka ur men man lär sluta på undre halvan.
Citera
2026-05-31, 20:01
  #358
Medlem
Håller med. Minst topp fyra för ÖFK. Det enda som skulle hindra är längre skador på flera bärande spelare. Kortare frånvaro är inget problem tack vare bred trupp.
Citera
2026-05-31, 20:16
  #359
Medlem
vackertsvin...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antejocke
Sannolikheten att Sundsvall åker ur i år måste väldigt hög. Av det jag sett av giffarna så saknas i princip allt, mest självförtroende….

Tyvärr. Obegripligt hur blek truppen har blivit.
Citera
2026-05-31, 20:17
  #360
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin...
Är du 14 år? Sluta att tramsa eller så lämnar du tråden föreslår jag.

Hahahahah

Är du en bonde från ödsliga Jämtland ?? Föreslår att ni åker ner till divison 3 där ni hör hemma . FUBBICK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in