2026-05-31, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Det ska du inte göra, det är inte olagligt att förtala företag.

Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Det hade du rätt i, vad tråkigt.

Underskatta inte förtalsbaronen. Han är en av få som kan göra sig skyldig till förtal även när han pratar om bolag.
Citera
2026-05-31, 17:10
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Självklart fuskar Baronen och förståndshandikappade Tessan med kosten, ingen som sett Tessans breda rygg och nästan maskulina kroppsbyggnad blir förvånad över den avslöjandet. Det vore ungefär som att bli förvånad över att den perversa byfånen njuter av att köra upp trumpinnar i röven på folk.

Jag kan åtminstone känna en viss sympati för Baronens svagbegåvade fru. Efter att ha slitit hela dagen på jobbet kommer Tessan hem till ett hushåll där hennes flintskalliga make tillbringat dagen med att tvätta sin analkanal, steka sin egen avföring och försöka bli vän med Jockiboi. Att stackars förståndshandikappade Tessan då inte känner någon brinnande passion för att ställa sig i köket är kanske inte så svårt att förstå.

Trosas största runkbög däremot har all tid i världen. Baronen vars schema enligt uppgift består av att vakna, runka bland råttor, klaga på Trobo och sedan fundera över vem han ska skylla sina problem på härnäst. Om någon i hushållet rimligen borde ha tid att laga riktig mat är det ju Baronen.
Har börjat kolla på hans videos nu igen, han är så rolig när allt går emot honom och han tycker det känns orättvist. Men givetvis så vänder han taggarna utåt istället för att fundera på vilken pile of shit han är.

Rättshaveristbaronen är tillbaka.

Man ska inte ge upp sina drömmar men snubben är snart 40 år gammal och försöker fortfarande slå igenom som artist, fattar han inte hur pinsam han är?
Senast redigerad av Kickassfarsan 2026-05-31 kl. 17:40.
Citera
2026-05-31, 17:45
Medlem
inte sett någon video på år och dar. började titta på den senaste. nu verkar det fan stå illa till. AI låtar och bara trams. sen ja.. vettefan vad han håller på med. tror han råttorna ska kissa i bälklagret och att han ska bli sjuk av det? snart blir han väl kristen och frälst. sen hur fan inreder han sitt hem? näe det går utför nu.
Citera
2026-05-31, 17:54
Medlem
Kickassfarsans avatar
Även intressant hur han pratar om utrymmet under mitt golv. Du bor i en hyreslägenhet, du har liksom ingen rätt att förklara hur din hyresvärd ska ta hand om sitt hus, vill du kunna bestämma såna saker så måste du investera i ett eget boende vilket du aldrig kommer att ha råd med.

Sedan är det ingen som blir imponerad när du läser upp dina AI genererade mail din tönt.
Citera
2026-05-31, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Även intressant hur han pratar om utrymmet under mitt golv. Du bor i en hyreslägenhet, du har liksom ingen rätt att förklara hur din hyresvärd ska ta hand om sitt hus, vill du kunna bestämma såna saker så måste du investera i ett eget boende vilket du aldrig kommer att ha råd med.

Sedan är det ingen som blir imponerad när du läser upp dina AI genererade mail din tönt.
Det här reagerade jag också på - han talar om "mitt golv". Det är fan inte ditt golv din jävla nolla, det är trobos golv och dom gör som dom vill med det. Passar det inte ska du flytta - men just ja, hur skulle det gå till? Trobo är den enda värden som kan ta dig under sina vingar trots att du jävlas med dom hela tiden. Inte ens en privat slumvärd skulle ta i dig med tång.
Citera
2026-05-31, 18:48
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackaward
Måste faktiskt tilläga att therese inredning ser ju inte allt för dum ut, men sen fick rask inreda vardagsrummet. Jösses alltså det ser fan förjävligt ut, vet knappt vad jag ska säga. bifogar länk så kan ni bedöma själva (therese sa även själv att hon tycker det är pinsamt att ta dit vänninor och kamrater) https://imgur.com/a/4acgTer
Bajsbaronen von äggskalle slutar aldrig förvåna

Inredningen är väl en sak, men vad exakt är syftet med utrymmet i sig? Du har alltså en soffa som är riktad mot två stolar och ett skåp. Framför den är en kista som inte direkt är praktiskt för att till exempel ha kaffebjudning på. Sedan en massa krimskrams runtomkring. Det känns inte direkt som att utnyttja det begränsade utrymmet i en lägenhet optimalt.
Citera
2026-05-31, 18:51
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det här reagerade jag också på - han talar om "mitt golv". Det är fan inte ditt golv din jävla nolla, det är trobos golv och dom gör som dom vill med det. Passar det inte ska du flytta - men just ja, hur skulle det gå till? Trobo är den enda värden som kan ta dig under sina vingar trots att du jävlas med dom hela tiden. Inte ens en privat slumvärd skulle ta i dig med tång.

På det temat kanske ni minns "Jag vill byta min förhörsledare".
Citera
2026-05-31, 19:58
Medlem
abvs avatar
Hur mycket ligger det totala skuldberget på? Att Carl-Lennart bråkar med välgörenhetsorganisationen Trobo, som är enda anledningen att de inte är hemlösa, känns verkligen typiskt raskelligent. Vad är planen? Nej jag tänkte väl det.
Citera
2026-05-31, 21:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Och jag som tyckte att Therese var bredare över ryggen än någonsin och man förstår ju varför när man ser hennes matvanor.
Isåfall så är det för att hon i 15 år behövt bära hela familjen på hennes axlar.

Det enda hennes losermake gör på dagarna är att ligga hemma och runka, förtala och ringa runt till div myndigheter, han kostar samhället en jävla massa pengar.

Något jaktlag borde ta ut honom I skogen som man gör med en sjuk gammal hund. Jag skäms bara för tillhör samma art som honom.
Citera
2026-05-31, 21:51
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Hur mycket ligger det totala skuldberget på? Att Carl-Lennart bråkar med välgörenhetsorganisationen Trobo, som är enda anledningen att de inte är hemlösa, känns verkligen typiskt raskelligent. Vad är planen? Nej jag tänkte väl det.
50 lax till trobo, 20 lax till sekretess.

Therese skuldberg bör ha passerat 300.000.

Han borde vara tacksam att han ens har ett hem, men det är han ju inte då han bråkar och ställer till med problem för värden.

Något som glädjer mig är att han varje månad måste betala 1500 för hans egna svinighet och det är detta som retar gallfeber på honom och som är grunden till hatet mot trobo.
Citera
2026-05-31, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv

Det är sannerligen ett bisarrt barnsligt gnäll på Baronen just nu. Och inget av det spelar någon roll då idioten tog lägenheten i befintligt skick, utan att titta på den innan.

Baronen är mästare på att bita den hand som föder honom. Stackars den på Trobo som behöver svara på alla maniska mail.

Gällande skuldberget minns jag att Fistessans skuld hos fogden låg på ca 370 000 i samma veva Baronen blåste följarna på pengar. Det var i augusti 2024. Med en härlig ränta börjar den väl närma sig 400k nu.
Senast redigerad av Ralfhead 2026-06-01 kl. 00:06.
Citera
2026-05-31, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
50 lax till trobo, 20 lax till sekretess.

Therese skuldberg bör ha passerat 300.000.

Han borde vara tacksam att han ens har ett hem, men det är han ju inte då han bråkar och ställer till med problem för värden.

Något som glädjer mig är att han varje månad måste betala 1500 för hans egna svinighet och det är detta som retar gallfeber på honom och som är grunden till hatet mot trobo.

Är du säker? Hade för mig att den närmade sig 400k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in