2026-05-31, 08:49
Medlem
Bob-Dylans avatar
Vad kallas det när man är socialt efterbliven och inte förstår sånna hintar? Asperger, autism?
Citera
2026-05-31, 09:39
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Kaffe är kodord för sex så du missade ett knull då.

Överkurs. Kaffe med dopp.
Citera
2026-05-31, 11:02
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Är då O'boy ett kodord för analsex?

Jag tror att tidpunkten för när kodord är smidig kommunikation mellan könen är över när analsex väl kommer på tal. Eventuellt kan det vara klokt att ta ett uppnyktrande glas vatten och göra en extra bedömning av åldern om flickan av intresse erbjuder ett glas O'boy.
Citera
2026-05-31, 12:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Jag tycker att kodorden måste gälla, annars faller samhällsstrukturen. Hur många killar skulle inte annars bli anklagade för sexuellt ofredande/våldtäkt. "-vadå, jag har inte sagt något om att knulla!!" 🤯
Ska man behöva teckna ett finger som penetrerar handen eller?

Jo de måste ju finnas. Annars blir det obekvämt läge. Kan just det bli tal om rättslig prövning tom. Så alla dessa kodord, och vara subtil har sin mening.

Men det kan ju ibland bli mer rakt ut också
https://www.facebook.com/watch/?v=7618172251561734
Citera
2026-05-31, 13:05
Medlem
Det här skulle vara jättekonstigt. Gör inte det.
Bara bjud med henne på en kaffe.

Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Nästa gång har du med dig en pappmugg med kaffe och säger "du, jag fick så dåligt samvete för att jag tvingades tacka nej sist då du hade ordnat med kaffe och allting, här får du en mugg med kaffe som plåster på såret, ha det så bra men nu måste jag kila förstår du!"
Citera
2026-05-31, 14:44
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
När jag körde iväg kom jag att tänka på att jag kanske gick miste om ja ni fattar ...
Du bör känna igen dig i den här scenen från Dum och Dummare.
Citera
2026-05-31, 16:43
Medlem
Så kass man kan vara
Citera
2026-05-31, 22:50
Medlem
Bjöd upp en kille på irländsk whisky en gång, som tack för att han eskorterat mig hem sent en mörk, kall kväll.

Han blev så ställd att han bara stammade något om bussen han skulle passa. Där stod jag som ett fån, för jag hade inga baktankar.

Tre år efteråt träffade jag honom igen och bland det första han sade var att han ångrade att han inte lät mig bjuda honom på en drink. Sedan såg han på mig länge, ungefär som om jag skulle upprepa min inbjudan. Men då var jag redan förlovad med en annan. Till på köpet visade det sig att killen faktiskt var gift och hade familj samt att han under tidens gång blivit min bästa väninnas chef. Stor no-no.

Så ta chansen och sätt en gullig lapp på garagekvinnans vindrutetorkare. Låt henne veta att du är kaffesugen nu. Svarar hon inte så vet du att du missat -- åtminstone en kopp kaffe. Läs inte in några gömda meddelanden i hennes fråga. Den betydde stt hon ville lära känna dig närmare och inget annat! Och det är väl inte fy skam, kan leda till något stott kanske.
Citera
2026-05-31, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Bjöd upp en kille på irländsk whisky en gång, som tack för att han eskorterat mig hem sent en mörk, kall kväll.

Han blev så ställd att han bara stammade något om bussen han skulle passa. Där stod jag som ett fån, för jag hade inga baktankar.

Tre år efteråt träffade jag honom igen och bland det första han sade var att han ångrade att han inte lät mig bjuda honom på en drink. Sedan såg han på mig länge, ungefär som om jag skulle upprepa min inbjudan. Men då var jag redan förlovad med en annan. Till på köpet visade det sig att killen faktiskt var gift och hade familj samt att han under tidens gång blivit min bästa väninnas chef. Stor no-no.

Så ta chansen och sätt en gullig lapp på garagekvinnans vindrutetorkare. Låt henne veta att du är kaffesugen nu. Svarar hon inte så vet du att du missat -- åtminstone en kopp kaffe. Läs inte in några gömda meddelanden i hennes fråga. Den betydde stt hon ville lära känna dig närmare och inget annat! Och det är väl inte fy skam, kan leda till något stott kanske.

Edit: Leda till något stort menar jag förstås!
Citera
2026-06-01, 22:17
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Du bör känna igen dig i den här scenen från Dum och Dummare.

Ja…
Citera
2026-06-01, 22:26
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar

Så ta chansen och sätt en gullig lapp på garagekvinnans vindrutetorkare. Låt henne veta att du är kaffesugen nu.
Ja kanske det…
Citera
2026-06-05, 00:10
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Ja kanske det…

Kanske? Ta reda på vad du själv vill först
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera