2026-05-30, 23:08
Medlem
exoticspices avatar
Du vet vem hon är, tag reda på namn och telenr.

Ring upp henne eller sätt en lapp på hennes ruta på bilen.
Citera
2026-05-30, 23:12
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
När jag körde iväg kom jag att tänka på att jag kanske gick miste om ja ni fattar.
Du får fler chanser om det var seriöst. Annars inte. Men oseriösa är inget att ha ändå.
Citera
2026-05-30, 23:36
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Svårt att säga när man inte har... "dynamiken"...

låter dock som en invit so keep close....
Citera
2026-05-31, 00:41
Medlem
norther1s avatar
Är du osäker kan du alltid begära té istället. Hennes svar lär väl vara att hon ändå inte hade kaffe hemma. Det är en klassisk och otroligt erotisk inbjudan, utan att sex omnämns över huvud taget.
Citera
2026-05-31, 00:43
Medlem
PutinDaAzzs avatar
För i helvete Gösta!
Citera
2026-05-31, 01:00
Avstängd
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Te är kodord för sex. Kaffe är kodord för dejt med hångel.

Så något i stil med "nu är jag redo att bli utvärderad för ett eventuellt förhållande över en kopp kaffe, men det går även bra med en kopp te om du bara vill ha sex".

Eftersom du är man bör du vara rak.

Är då O'boy ett kodord för analsex?
Citera
2026-05-31, 01:43
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
En kvinna något yngre än mig, tror jag, har sin bil bredvid min i parkeringshuset.

Pundare
Citera
2026-05-31, 02:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Oj så många detta hänt. Vill du ha kaffe eller te. Nix inte sugen just nu. Drack nyss. En annan en ensam kvinnlig granne ringer på och säger hon fryser har också hänt några gånger. Ok ringer värden för att se vad vi kan göra mot denna saken... Detta med signaler är något vi män ganska ofta missar

Jag menar vi män missar så många saker så det är ju dumt helt enkelt. Men då är vi bara män så vi har rätt att vara dumma. Tänka logiskt på saker och ting när det nog är någon som vill ragga på dig. Kvinnor kommer ju mer vara direkt att de vet om en man försöker ragga på dom. Det beror möjligen på att män är mindre subtila på detta...
Senast redigerad av Zaedrews 2026-05-31 kl. 02:33.
Citera
2026-05-31, 05:09
Medlem
Citat:
En kvinna något yngre än mig, tror jag, har sin bil bredvid min i parkeringshuset.
En dag kom vi dit samtidigt. Hon kom utifrån och jag skulle åka.
Vi har pratat lite kort tidigare. Den här gången blev det lite längre. Hon frågade om jag ville följa med henne upp och ta en kopp kaffe. Jag sade nej tack, eftersom jag skulle iväg och handla.
När jag körde iväg kom jag att tänka på att jag kanske gick miste om ja ni fattar.
Vad tror ni? Gjorde jag det?
Vad säger jag nästa gång jag träffar henne?
Frågar rakt ut om den där inbjudan till kaffe kvarstår och om det kan bli med dopp
Citera
2026-05-31, 05:35
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Oj så många detta hänt. Vill du ha kaffe eller te. Nix inte sugen just nu. Drack nyss. En annan en ensam kvinnlig granne ringer på och säger hon fryser har också hänt några gånger. Ok ringer värden för att se vad vi kan göra mot denna saken... Detta med signaler är något vi män ganska ofta missar

Jag menar vi män missar så många saker så det är ju dumt helt enkelt. Men då är vi bara män så vi har rätt att vara dumma. Tänka logiskt på saker och ting när det nog är någon som vill ragga på dig. Kvinnor kommer ju mer vara direkt att de vet om en man försöker ragga på dom. Det beror möjligen på att män är mindre subtila på detta...
Ni har inte missat något mer än en kopp kaffe. Att du tror det, beror på att du fått för dig att kvinnor är subtila. Det är vi inte, åtminstone inte när vi bjuder på kaffe.

Älskar tråden, killar är gulliga i sin enfald. 🤗
Citera
2026-05-31, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Ni har inte missat något mer än en kopp kaffe. Att du tror det, beror på att du fått för dig att kvinnor är subtila. Det är vi inte, åtminstone inte när vi bjuder på kaffe.

Älskar tråden, killar är gulliga i sin enfald. 🤗
Jag tycker att kodorden måste gälla, annars faller samhällsstrukturen. Hur många killar skulle inte annars bli anklagade för sexuellt ofredande/våldtäkt. "-vadå, jag har inte sagt något om att knulla!!" 🤯
Ska man behöva teckna ett finger som penetrerar handen eller?
Citera
2026-05-31, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viravi
Förmodligen raggade hon på dig. Men det behöver väl inte vara kört för det. Om du är intresserad är det väl bara att slänga in ett "du, jag tar gärna den där kaffen någon dag." Nästa gång ni pratar.
Man skall säga du vännen jag hinner ej just nu för jag skall åka till Söderermalm och knulla men en annan gång åker jag gärna hem till dig på en kopp snygging OM du har lust .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in