2026-05-30, 22:47
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Rydström vill tillbaka till Allsvenskan och Bajern behöver väl snart ny tränare om man får tro bollklubben, TV4 och fk bla.

Då kan den högerkanten hälsa adjö.
Citera
2026-05-30, 23:09
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Celina lämnar Solnalaget
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/q6vM5O/celina-det-har-var-nog-min-sista-match-i-aik

Celina har tidigare öppnat för en förlängning men tvärvänder nu efter sina uttalanden. Anledningen ska vara att han fått en annat erbjudande på bordet.

– Jag har fått en möjlighet på ett annat ställe och det är inte ofta man får den chansen.

Han vill inte avslöja vilken klubb det handlar om

Väntat och rimligt. Celina skriver sitt sista kontrakt och även om han varit otroligt bra under José har han varit allt annat än jämn under tiden i AIK. Inte en spelare man spränger det lilla som finns kvar i banken för.
Citera
2026-05-30, 23:52
Moderator
easy_dans avatar
Gnaget körde block party och som vanligt galgade sig själva
Citera
2026-05-31, 02:08
Medlem
Haha, inte en chans att de där Yohanna siffrorna stämmer.
Citera
2026-05-31, 08:41
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Gnaget körde block party och som vanligt galgade sig själva
Taken var att galga Sirius, men vi hittade aldrig galgen. Sitter den må hända kvar i ert anus? Kan någon vänlig själ från Hisingen återbörda galgen till sin rättmäktige ägare när ni är färdiga med knulldockan? Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Haha, inte en chans att de där Yohanna siffrorna stämmer.
Räcker gott och väl att vi får hälften.
Citera
2026-05-31, 09:28
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Celina lämnar Solnalaget
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/q6vM5O/celina-det-har-var-nog-min-sista-match-i-aik

Celina har tidigare öppnat för en förlängning men tvärvänder nu efter sina uttalanden. Anledningen ska vara att han fått en annat erbjudande på bordet.

– Jag har fått en möjlighet på ett annat ställe och det är inte ofta man får den chansen.

Han vill inte avslöja vilken klubb det handlar om

Den där sved mer än vårt fiasko på planen igår. En av väldigt få spelare med finess i laget å hade vi inte haft lite andrum till den absoluta botten skulle jag va rejält orolig nu.

Lycka till Celina. Önskar honom allt det bästa.
Citera
2026-05-31, 12:00
Medlem
250 miljoner kr för Yohanna??
Jisses
Senast redigerad av Backadalen 2026-05-31 kl. 12:03.
Citera
2026-05-31, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backadalen
250 miljoner kr för Yohanna??
Jisses
Mycket pengar om det där stämmer men om aik tappar både Celina och Yohanna i sommar kan det mycket väl bli bottenstrid i höst och inte omöjligt superettan nästa säsong.
Citera
2026-05-31, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Mycket pengar om det där stämmer men om aik tappar både Celina och Yohanna i sommar kan det mycket väl bli bottenstrid i höst och inte omöjligt superettan nästa säsong.

När går Celinas kontrakt ut ?
Citera
2026-05-31, 16:04
Medlem
skogsburkans avatar
Ryker Shanhta under uppehållet?
Citera
2026-05-31, 17:03
Medlem
Nu har tydligen AIK gått ut med att budet på Yohanna är 130 miljoner netto så det där 23M€ kanske ändå stämde då när alla mellanhänder fått sitt och bonusar eventuellt tickat in. Sjukt.
Citera
2026-05-31, 17:07
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Får vi hälften av den summan det spekuleras om i association med Yohanna kommer vi garanterat kunna stärka upp med någon lirare som kan komma in och göra ett likvärdigt jobb. Kanske Stroud söker ett miljöombyte? Sagoe Jr hade också varit intressant. Annars litar jag på att det finns alternativ på radarn i andra ligor när dessa försvinner.

Folk har väldigt kort minne, och Celina har varit riktigt bra under José, men det är knappast som så att det varit en lirare som gått in och dominerat alla matcher han lirat i stil med ex. Pittas (som för övrigt alltid är välkommen tillbaka..).
Citat:
Ursprungligen postat av Backadalen
När går Celinas kontrakt ut ?
Slutet av Juli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här