2026-05-31, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du vill uppenbarligen försvara allt MånsPetter tar sig till med. Vyerna är vidgade och jag kan lova dig att jag aldrig har sett en fyraåring på en nattklubb. Stockholms tingsrätt hade rätt, det finns uppenbara brister i föräldraförmågan. Att ta med sig sina förskolebarn på krogen är verkligen inte ett normalt beteende och kommer att resultera i en orosanmälan.

Citat:
Det är ingen som har ifrågasatt dina sovvanor, eller någon annan vuxen persons heller.

Men nu handlar det om småbarn på natten i en miljö med mycket alkohol. Pepes Bodega har en 20-års åldersgräns efter 22:00, på storhelger som midsommar höjs den till 22 år, men den gäller tydligen inte alla. Varför tror du att de tycker att det är rimligt med en åldersgräns? Kan det rent av ett krav i serveringstillståndet? Förstår du verkligen inte varför miljön är olämplig för barn i förskoleåldern?

https://app.bokabord.se/reservation/?hash=e034d4bb7039cc8fd3ee1fbdc41a6d99&version=new &mealid=4879

Skönt med dessa normalintelligenta inlägg till skillnad från de föregånde!
Nu ska man behöva försvara och förklara varför småbarn inte ska vara på krogen också! När man trodde man hört det mest dåraktiga redan, från MZ-kontona...

Måns har än en gång uppvisat brist i föräldraförmågan, och Peppes ska givetvis ha en varning.
Citera
2026-05-31, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Skönt med dessa normalintelligenta inlägg till skillnad från de föregånde!
Nu ska man behöva försvara och förklara varför småbarn inte ska vara på krogen också! När man trodde man hört det mest dåraktiga redan, från MZ-kontona...

Måns har än en gång uppvisat brist i föräldraförmågan, och Peppes ska givetvis ha en varning.
Barnens mamma tar med dem till puben varje vecka. Men det är väl en helt annan sak, va?
Citera
2026-05-31, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Barnens mamma tar med dem till puben varje vecka. Men det är väl en helt annan sak, va?
Var det ditt bästa försvar, lite ”men du då - argumentation” som ett barn?
Citera
2026-05-31, 12:04
Medlem
Citat:

Varje vecka till puben efter kl.22.30? Vet du, där går gränsen t.o.m. i England! Hade hon gjort det hade hon inte haft kvar vårdnaden om barnen, det kan jag lova dig!
Citera
2026-05-31, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Varje vecka till puben efter kl.22.30? Vet du, där går gränsen t.o.m. i England! Hade hon gjort det hade hon inte haft kvar vårdnaden om barnen, det kan jag lova dig!
Okej. Så det är alltså inte miljön det är fel på utan klockslaget?

Jag tänker att det borde vara spännande att se pappans jobb från hans sida så att säga men sådana upplevelser går naturligtvis bort till förmån för rutiner och tider. Vi är ju trots allt i Sverige. Och pappan är ju trots allt Måns Zelmerlöw. Så vem ska anmäla - för det ska väl någon?
Citera
2026-05-31, 13:31
Medlem
Citat:

Jag tänker att det borde vara spännande att se pappans jobb från hans sida så att säga men sådana upplevelser går naturligtvis bort till förmån för rutiner och tider. Vi är ju trots allt i Sverige. Och pappan är ju trots allt Måns Zelmerlöw. Så vem ska anmäla - för det ska väl någon?

Man undrar om du spelar dum eller är det på riktigt. Jag tycker du kan läsa om Armstarks inlägg som jag citerade. Där finns det du behöver veta.
Citera
2026-05-31, 13:46
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:

Det kommer säkert orosanmälan från någon mäktig i sthlm ska du se
Citera
2026-05-31, 14:47
Avstängd
Citat:
Då har MånsPetter gjort comeback på Peppes Bodega:

https://www.expressen.se/noje/har-festar-bastad-loss/

Han har alltså med barnen, och tar upp dem på scenen på en krogshow mitt i natten (hans spelning var 22.30). Det låter extremt märkligt att ha med en fyraåring och en sexåring på krogen.

"Mitt i natten". Du måste skämta. Befinner mig i Grekland och här går familjer ut och äter med sina småbarn runt 21-22 tiden på kvällarna och sitter några timmar. Och tänk, det serveras alkohol också.......

Fast enligt dina mått mätt är det ju mitt i natten och det kan ju då inte gå för sig.

Ska ni nu älta detta till förbannelse också? Varför inte vara glada för MZ skull, att han får umgås med sina söner igen.
Senast redigerad av Urre01 2026-05-31 kl. 14:53.
Citera
2026-05-31, 16:17
Medlem
Vacker

https://www.sydsvenskan.se/skane/mans-zelmerlows-stora-comeback-med-sonerna-pa-pepes-bodega/
Citera
2026-05-31, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Vacker

https://www.sydsvenskan.se/skane/mans-zelmerlows-stora-comeback-med-sonerna-pa-pepes-bodega/
Visst, hans barn behöver inte planka in på Pepes Bodega. De kommer in med VIP-kort i sällskap med sin missbrukarfarsa. Detta blir spännande att följa.

Citat:
Måns Zelmerlöw är dock ingen nykomling i Pepes Bodega- och Båstadssammanhang. Redan som tonåring plankade han in på krogen, avslöjade han under konserten.
När det var dags för Eurovision-vinnarlåten ”Heroes” att nå sitt klimax fick Måns Zelmerlöw förstärkning av sina och exfrun Ciara Jansons söner på scen – till publikens jubel.
Citera
2026-05-31, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Det kommer säkert orosanmälan från någon mäktig i sthlm ska du se
Att dra med sig barnen som han tidigare ville hålla utanför rampljuset har givetvis ett syfte, och det sker inte för barnens skull. De är hans troféer som ska visas upp.
Citera
2026-05-31, 17:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Vacker

Underbara bilder.

Så söta pojkarna är och så stolta de ser ut att vara över sin pappa....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in