2026-05-29, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag skulle vilja säga att han definitivt aldrig skrivit något sådant vädjade - men för att vara helt säker; var finns det? Vilket datum?

Ingen annan har sett detta heller. Illa2222 är nog ensam om att ha sett detta. Och eftersom det ej har förekommit något sådant inlägg så kan hen inte heller ange var eller när inlägget skulle ha skrivits.
Citera
2026-05-30, 08:19
Medlem
Är Måns ensambarn? Tänkte på 30-talsvillan han fick i gåva av sin far. En stor villa med fri utsikt mot havet, som funnits länge inom familjen, är nu såld.
Citera
2026-05-30, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtemisiaMaris
Är Måns ensambarn? Tänkte på 30-talsvillan han fick i gåva av sin far. En stor villa med fri utsikt mot havet, som funnits länge inom familjen, är nu såld.

Det finns en syster med.
Citera
2026-05-30, 14:56
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det finns en syster med.

Tittar man bokslutet på Månsans företag så finns där en rejäl nettovinst för räkenskapsåret 2021. Pappan har troligtvis skrivit över huset på företaget. Fun fact, den berömda schack scenen från sjunde inseglet är inspelad ett par hundra meter därifrån.
Senast redigerad av hank1338 2026-05-30 kl. 15:01.
Citera
2026-05-30, 17:11
Medlem
Citat:
Varför sålde han den?
Citera
2026-05-30, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Och efter det brukar man klia sönder näsroten?
Mystiskt.

Det bildas sårskorpor där efter långvarigt bruka av kola.
Citera
2026-05-30, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Det bildas sårskorpor där efter långvarigt bruka av kola.
Det är fortfarande mystiskt. Hur jag än letar hittar jag ingen info om att det är vanligt övht?
Att skiljeväggen i själva näsan tar stryk - och att den (samt hela näsan) kan kollapsa är känt men att man kliar sönder näsroten, bakom solglasögonen, verkar vara helt okänt. Tills nu förstås. Men vi kan lita till att MZ alltid kommer visa oss det värsta exemplet. Eller hur?
Citera
2026-05-30, 22:59
Medlem
Citat:
Jag skulle inte uttrycka det som att den funnits speciellt länge inom familjen - om man nu inte tycker att 2019 är evigheter sedan förstås. Allt är relativt.
Citera
2026-05-30, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det var på insta och du får leta reda på inlägget själv. Jag är inte din sekreterare eller bokför vilket datum Måns har skrivit vad
Nej, tänkte bara du kanske kunde vara lite hjälpsam eftersom du uppenbarligen vet var det finns 🙄
Och man skulle ju dessutom kunna tänka sig att du är sugen på att hjälpa till att sprida detta narrativ vidare?
Men, men - jag får väl fortsätta att leta efter ingenting.
Citera
2026-05-30, 23:24
Medlem
Då har MånsPetter gjort comeback på Peppes Bodega:

https://www.expressen.se/noje/har-festar-bastad-loss/

Citat:
Här samlas kändisarna för att festa i Båstad!

Mytomspunna krogen Pepe's Bodega fyller 35 år och arrangerar jubileumsfest.

Bland gästerna finns Måns Zelmerlöw, som uppträder.

– Jag har inte gjort jättemånga gig, säger artisten från scenen

– Det har varit speciella 15 månader. Det började Mello i fjol, ett jävla skitprogram, säger han och skrattar.

Inför ”Heroes” bjuder han upp sina och exfrun Ciara Jansons barn på scenen.

Han har alltså med barnen, och tar upp dem på scenen på en krogshow mitt i natten (hans spelning var 22.30). Det låter extremt märkligt att ha med en fyraåring och en sexåring på krogen.
Senast redigerad av N.Armstark 2026-05-30 kl. 23:34.
Citera
2026-05-30, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark

Han har alltså med barnen, och tar upp dem på scenen på en krogshow mitt i natten (hans spelning var 22.30). Det låter extremt märkligt att ha med en fyraåring och en sexåring på krogen.

Herregud, vilket otroligt stelt svenskt gnäll. Du behöver nog vidga vyerna lite och bli mer internationell, utanför Norden är 22:30 absolut ingenting och barnen är självklart med sina familjer på kvällarna.

Att få stå på scenen med sin pappa är förmodligen barnens stora dröm, men du vill uppenbarligen bara febrilt hitta fel i allt han gör.
Citera
2026-05-30, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark

Ja, självklart låter det "extremt märkligt" - 2 barn med sin pappa uppe på scen "mitt i natten"?
22.30 är det ju ändå halvmörkt ute? Jag kan iaf inte minnas att jag fick vara uppe så sent på semestern? Då måste det väl vara lika för alla?
Så nu har han satt ett "värstaexempel" igen! Lite som Trump - bara det att T alltid sätter ett "bästaexempel".

P.s Jag håller med om att Mello var ett jävla skitprogram.
Senast redigerad av Lazydell 2026-05-31 kl. 00:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in