2026-05-31, 00:04
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Ja, självklart låter det "extremt märkligt" - 2 barn med sin pappa uppe på scen "mitt i natten"?
22.30 är det ju ändå halvmörkt ute? Jag kan iaf inte minnas att jag fick vara uppe så sent på semestern? Då måste det väl vara lika för alla?
Så nu har han satt ett "värstaexempel" igen! Lite som Trump - bara det att T alltid sätter ett "bästaexempel".

Har du skrivit ett enda inlägg i någon annan tråd än denna? Klickar man på dina inlägg i tråden så blir det t.o.m. fler än vad räknaren i tråden säger att du har skrivit totalt sett. Kanske 8% av trådens inlägg är dina.

Det är möjligen inte så att du är helt besatt av honom?

Den här gubben har sabbat sitt äktenskap och jobbade sig med barnen. Han lyckades inte hålla sig drogfri, och har doppat veken i andra.

Och ändå är det en person som du försvarar i vått och torrt. Det är verkligen märkligt.
Citera
2026-05-31, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Då har MånsPetter gjort comeback på Peppes Bodega:

https://www.expressen.se/noje/har-festar-bastad-loss/

Han har alltså med barnen, och tar upp dem på scenen på en krogshow mitt i natten (hans spelning var 22.30). Det låter extremt märkligt att ha med en fyraåring och en sexåring på krogen.

Efter så mycket tid du har tillbringat här, och hur mycket tid du fortfarande tillbringar här, vet du fortfarande inte ens grundläggande information om MZ... till exempel hur gamla är barnen... och ja, barnen är bedårande med sin pappa... och jag vet hur irriterad du är över det.
Citera
2026-05-31, 00:07
Medlem
Citat:
Jag skulle inte uttrycka det som att den funnits speciellt länge inom familjen - om man nu inte tycker att 2019 är evigheter sedan förstås. Allt är relativt.

Jaha, kände inte till det. Det stod i en artikel att huset funnits inom familjen i många år.
Citera
2026-05-31, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Varför sålde han den?

Jag vet inte. Han behöver kanske pengar?
Citera
2026-05-31, 00:20
Medlem
Citat:
Ja, självklart låter det "extremt märkligt" - 2 barn med sin pappa uppe på scen "mitt i natten"?
22.30 är det ju ändå halvmörkt ute? Jag kan iaf inte minnas att jag fick vara uppe så sent på semestern? Då måste det väl vara lika för alla?
Så nu har han satt ett "värstaexempel" igen! Lite som Trump - bara det att T alltid sätter ett "bästaexempel".

P.s Jag håller med om att Mello var ett jävla skitprogram.

Det väl tur att man kan vara sämst på något när man nu inte kan vara bäst som Trump 😉

Det är väl helt enkelt så att tidpunkten chockar vissa skribenter i den här tråden, eftersom de själva går och lägger sig med kycklingarna, som man brukar säga ute i Europa.
Citera
2026-05-31, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Har du skrivit ett enda inlägg i någon annan tråd än denna? Klickar man på dina inlägg i tråden så blir det t.o.m. fler än vad räknaren i tråden säger att du har skrivit totalt sett. Kanske 8% av trådens inlägg är dina.

Den här gubben har sabbat sitt äktenskap och jobbade sig med barnen. Han lyckades inte hålla sig drogfri, och har doppat veken i andra.

Och ändå är det en person som du försvarar i vått och torrt. Det är verkligen märkligt.
1. Nej. Jag tror faktiskt inte det?
2. Så är det säkert. Kan bero på att en hel del andra "byter skepnad" titt som tätt.
3. Jovisst. Vi kan säga så.
4. Försöker förstå vad autokorrekt egentligen menar med "jobbade sig med barnen" men fail tyvärr. Resten vet jag inte - när lyckades han inte hålla sig drogfri? När hon sa det?
Är det inte märkligt att utgå från att det är (hela) sanningen?

Förresten undrar jag varför inte ni - exfruns fans - stöttar henne lite mer? Att skrapa ihop till 0,1% likes på hennes instainlägg är ju lite skralt. Och skulle det på något sätt vara bättre än visa tilltro till den man bedömer vara sanningenligast?
Senast redigerad av Lazydell 2026-05-31 kl. 00:44.
Citera
2026-05-31, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtemisiaMaris
Jaha, kände inte till det. Det stod i en artikel att huset funnits inom familjen i många år.
Inte lätt att veta kanske när alla citerar alla "fel".
Citera
2026-05-31, 00:55
Medlem
Citat:

Det blir ju en ganska komisk anklagelse om ”besatthet”.

Lazydell har t.o.m runt 9 procent av inläggen, men N.Armstark ligger som en stark tvåa på 7 procent.

Är man bara hälsosamt intresserad så länge man hatar och letar fel?
Citera
2026-05-31, 01:07
Medlem
Citat:

Du kan väl knappast veta hur mycket folk faktiskt skriver på forumet i stort?

Det är trots allt helt tillåtet att ha flera konton, så hur vet du att personen inte har tusentals inlägg i andra trådar?
Citera
2026-05-31, 01:46
Medlem
Citat:
Det är fortfarande mystiskt. Hur jag än letar hittar jag ingen info om att det är vanligt övht?
Att skiljeväggen i själva näsan tar stryk - och att den (samt hela näsan) kan kollapsa är känt men att man kliar sönder näsroten, bakom solglasögonen, verkar vara helt okänt. Tills nu förstås. Men vi kan lita till att MZ alltid kommer visa oss det värsta exemplet. Eller hur?
Vi får hoppas det.
Citera
2026-05-31, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Herregud, vilket otroligt stelt svenskt gnäll. Du behöver nog vidga vyerna lite och bli mer internationell, utanför Norden är 22:30 absolut ingenting och barnen är självklart med sina familjer på kvällarna.

Att få stå på scenen med sin pappa är förmodligen barnens stora dröm, men du vill uppenbarligen bara febrilt hitta fel i allt han gör.
Du vill uppenbarligen försvara allt MånsPetter tar sig till med. Vyerna är vidgade och jag kan lova dig att jag aldrig har sett en fyraåring på en nattklubb. Stockholms tingsrätt hade rätt, det finns uppenbara brister i föräldraförmågan. Att ta med sig sina förskolebarn på krogen är verkligen inte ett normalt beteende och kommer att resultera i en orosanmälan.
Citera
2026-05-31, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det väl tur att man kan vara sämst på något när man nu inte kan vara bäst som Trump 😉

Det är väl helt enkelt så att tidpunkten chockar vissa skribenter i den här tråden, eftersom de själva går och lägger sig med kycklingarna, som man brukar säga ute i Europa.
Det är ingen som har ifrågasatt dina sovvanor, eller någon annan vuxen persons heller.

Men nu handlar det om småbarn på natten i en miljö med mycket alkohol. Pepes Bodega har en 20-års åldersgräns efter 22:00, på storhelger som midsommar höjs den till 22 år, men den gäller tydligen inte alla. Varför tror du att de tycker att det är rimligt med en åldersgräns? Kan det rent av ett krav i serveringstillståndet? Förstår du verkligen inte varför miljön är olämplig för barn i förskoleåldern?

https://app.bokabord.se/reservation/?hash=e034d4bb7039cc8fd3ee1fbdc41a6d99&version=new &mealid=4879
Senast redigerad av N.Armstark 2026-05-31 kl. 04:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in