Citat:
Ursprungligen postat av
ZonaBoy
Där fick ni era jävla Arsenal-suedias🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Grattis, fotbollen!
//Roma-supporter
Verkligen, håller med. Fuck off alla högljudda Arsenal-muppar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpkorven
Älskar att Arsenal förlorade!
De hade aldrig i en CL-final att göra från första början.