Citat:
Ursprungligen postat av
Kadork
Tråkiga Arsenal. Tråkigt spel och tråkiga spelare. Vem är stjärnan i detta lag egentligen, vem säljer mest tröjor för klubben? Fansen lär väl bara köpa tröjor utan namn på ryggen.
Fotboll är en lagsport. Inget lag vinner för att en spelare säljer rekordmånga tröjor. Hur gick det för Zlatan i CL t.ex? Är Al-Nassr bättre än PSG för att de har Ronaldo? Eller vad menar du?
Ska vi vara bryska så gjorde PSG inte ett enda spelmål i matchen... De hade 4ggr så många hörnor men lyckades inte ens då.
Straffen är solklar, finns inget att snacka om där. PSG vinner på misstag och slarv av Arsenal.
Arsenal orkar ett år till, vilka spelare ska sälja tröjor för PSG nästa år?