2026-05-30, 21:37
  #685
Medlem
Ursäkterna börjar komma från Arsenal-lägret nu:

https://www.youtube.com/watch?v=vlWi1O6qSzQ
2026-05-30, 21:37
  #686
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Exakt så. Arsenal fansen är de mest käftiga i världen men har noll fog för det. Fotbollen vann ikväll.
Tack PSG ❤️
Säg det till Miss Gabriel 🤪
2026-05-30, 21:38
  #687
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
POTTER OM DU LÄSER DETTA - TA INTE GYKRÖRSEZXEZEE eller vad han heter till VM.

Ta ut en riktig strajker istället från Allsvenskan

Göken med två brutna ben är bättre än hela Allsvenskan, blir han inte uttagen så är det enbart för att Potter inbillar sig att det är Voldemort!
2026-05-30, 21:39
  #688
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Arsenalfansen kan ju inte annat än att hålla med om att det här var en seger för fotbollen.

Men fortfarande besvikna över att deras lag förlorade.
2026-05-30, 21:39
  #689
Medlem
Haha det kaozas för fullt just nu i Paris
https://t.me/hooliganscz1999/22616
2026-05-30, 21:39
  #690
Medlem
Där fick ni era jävla Arsenal-suedias🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Grattis, fotbollen!

//Roma-supporter
__________________
Senast redigerad av ZonaBoy 2026-05-30 kl. 21:43.
2026-05-30, 21:40
  #691
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
PSG försökte definitivt bjuda den neutrala delen av publiken (de allra flesta) på väldigt mycket mer fotbollsunderhållning än vad Arsenal gjorde:

https://www.whoscored.com/matches/1979569/live/europe-champions-league-2025-2026-paris-saint-germain-arsenal
Arsenal borde be om ursäkt för att dom fick en finalplats.
2026-05-30, 21:41
  #692
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Man märker du är ny på Flashback.

Arsenal hade kunnat förlora 10-1 ändå varit värda segern.
Skämtare där.
2026-05-30, 21:41
  #693
Medlem
Rumpkorvens avatar
Älskar att Arsenal förlorade!
2026-05-30, 21:47
  #694
Medlem
DonaldBidens avatar
Ändå rätt sjuk säsong då man närmast lyckats idiotsäkra 8-delen från alla skitlag men Bodö ändå lyckades ta sig dit.

Frågan är hur tävlingen ska säkras för att en liknande katastrofer inte ska hända i framtiden?
Helt fruktansvärt med pengar UEFA går miste om på ett sånt skitlag som försöker sabotera europeisk fotboll!
__________________
Senast redigerad av DonaldBiden 2026-05-30 kl. 21:50.
2026-05-30, 21:49
  #695
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZonaBoy
Där fick ni era jävla Arsenal-suedias🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Grattis, fotbollen!

//Roma-supporter

Verkligen, håller med. Fuck off alla högljudda Arsenal-muppar.

Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Älskar att Arsenal förlorade!

De hade aldrig i en CL-final att göra från första början.
2026-05-30, 21:50
  #696
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teren
De hade aldrig i en CL-final att göra från första början.
Verkligen inte. De maskar bara sönder allt. Så tråkigt lag. Fy fan!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in