2026-05-30, 19:07
  #217
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Trodde fotboll gick ut på att vinna. Du får gå på ett folklustspel om du vill ha underhållning. Eller surfa på TikTok
Bara en fotbollshatare kan ogilla bra spel.
2026-05-30, 19:07
  #218
Medlem
Nån som vill kommentera detta med att Kvaratskhelia är helt tillintetgjord och raderad ur matchen?
2026-05-30, 19:07
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menomi
Gött att du mår dåligt
inga tripplar för fusk/masklaget arsenal.
2026-05-30, 19:07
  #220
Medlem
pestloppans avatar
Att göra som Arsenal gjorde, att maska vid inkast, utsparkar, hörnor etc redan i första halvlek måste väl ändå vara ett nytt "fenomen"?!

Jag har aldrig sett det förr och då har jag ändå tittat på fotboll sedan tidigt 70-tal!
2026-05-30, 19:07
  #221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Bara en fotbollshatare kan ogilla bra spel.

Spelar inte Arsenal bra idag?
2026-05-30, 19:08
  #222
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menomi
Nån som vill kommentera detta med att Kvaratskhelia är helt tillintetgjord och raderad ur matchen?
Tycker han borde ut på kanten mer. Spelar väldigt centralt där det uppenbarligen inte gått bra.
2026-05-30, 19:08
  #223
Medlem
Storfetdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Arsenal spelar fotboll på samma sätt som 90% av deras motstånd gör, och om den fotbollen kallades för haramball, vad fan är detta? Jihadistboll?
Problemet är inte att ni spelar den här usla dödgrävarfotbollen, utan att ni får varenda domslut med er. Om en annan målvakt tar så lång tid på sig med utsparkar som Raya så är det inte lång tid innan det gula kortet kommer upp, om en back rugbytacklar spelare som Gabriel brukar göra så är det kort + straff. Olika regler för olika lag.
2026-05-30, 19:08
  #224
Medlem
Vänta nu...

Viaplays...STUDIO...är...I..STOCKHOLM?

..Det säger ju faa-an allt.
2026-05-30, 19:09
  #225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Att göra som Arsenal gjorde, att maska vid inkast, utsparkar, hörnor etc redan i första halvlek måste väl ändå vara ett nytt "fenomen"?!

Jag har aldrig sett det förr och då har jag ändå tittat på fotboll sedan tidigt 70-tal!

Att styra tempot i matchen har blivit viktigare, ja.
2026-05-30, 19:09
  #226
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
Vänta nu...

Viaplays...STUDIO...är...I..STOCKHOLM?

..Det säger ju faa-an allt.
Kommentatorerna är ju dock på plats.
2026-05-30, 19:09
  #227
Medlem
Helt Chockad...

Viaplays Studio...är I Stockholm.
2026-05-30, 19:10
  #228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
Vänta nu...

Viaplays...STUDIO...är...I..STOCKHOLM?

..Det säger ju faa-an allt.

Spelar det roll var de bajsar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in