Arsenal spelar fotboll på samma sätt som 90% av deras motstånd gör, och om den fotbollen kallades för haramball, vad fan är detta? Jihadistboll?
Problemet är inte att ni spelar den här usla dödgrävarfotbollen, utan att ni får varenda domslut med er. Om en annan målvakt tar så lång tid på sig med utsparkar som Raya så är det inte lång tid innan det gula kortet kommer upp, om en back rugbytacklar spelare som Gabriel brukar göra så är det kort + straff. Olika regler för olika lag.