2026-05-30, 19:03
  #205
Medlem
Galantos avatar
Är det nån super Bowl underhållning i paus? Nån show som tar en halvtimme med en ungersk superstjärna?
2026-05-30, 19:03
  #206
Medlem
Arsenal kommer gå till historien som de fegaste champions league vinnarna.
vidrigt lag och vidriga supporters
2026-05-30, 19:03
  #207
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Det har hänt i en obetydlig match där laget leder med 3-4 bollar. Men i den här matchen.. helt sjukt

Gabriels bästa match i Arsenal, och det säger väldigt mycket. Wowow helt otrolig är han!
2026-05-30, 19:03
  #208
Medlem
Arsenal kommer backa hem nu?

Vänta ut tiden?

Har PSG - NÅGON på bänken?

Förr hade man mammas-pappa, nejmar, bäckhamnen ...men vem har man nu?
2026-05-30, 19:04
  #209
Medlem
jontepsgs avatar
Arsenal spelar fotboll på samma sätt som 90% av deras motstånd gör, och om den fotbollen kallades för haramball, vad fan är detta? Jihadistboll?
2026-05-30, 19:04
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Är det nån super Bowl underhållning i paus? Nån show som tar en halvtimme med en ungersk superstjärna?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Ungerns_bidrag_i_Eurovision_Song_Contest

Bara ta för dig...
2026-05-30, 19:05
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Arsenal kommer gå till historien som de fegaste champions league vinnarna.
vidrigt lag och vidriga supporters

Gött att du mår dåligt
2026-05-30, 19:06
  #212
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Arsenal spelar fotboll på samma sätt som 90% av deras motstånd gör, och om den fotbollen kallades för haramball, vad fan är detta? Jihadistboll?

Hahaha sant. PSG spelar faktiskt just nu som Arsenal gör i nästan alla matcher, just eftersom det är så svårt att skapa farliga chanser mot en sån här block. Men då är det ju såklart Arsenal som är tråkiga i båda fallen
2026-05-30, 19:06
  #213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Dom kommer kaosa i Paris och Budapest efter matchen när PSG förlorat.
De kommer kaosa oavsett resultat, det var ju upplopp förra året i Paris när de faktiskt vann.
2026-05-30, 19:06
  #214
Medlem
Galantos avatar
Vad tröttsamt det är med alla "min pappa är starkare än din pappa" inlägg i den här tråden. Typiskt svenskt.

Buhu Arsenal är sämsta laget, ovärdiga en final.

Fy fan Paris är ett jävla blattelag, sämst nånsin.

Gå och leka kurragömma med bruschorna istället
2026-05-30, 19:06
  #215
Medlem
Bästa är att man faktiskt har kvar en fin Semifinal i Ishockey VM sen...för det LÄR vara mer fart där...


Men ja...vet inte om ni såg min länk...

TYP SENASTE 10ÅREN HAR DET SLUTAT 1-0...
2026-05-30, 19:07
  #216
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Dom kommer kaosa i Paris och Budapest efter matchen när PSG förlorat.
Även om de vinner. Kaoz-blattarna har förberett sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in