2026-05-30, 18:49
  #157
Medlem
Needs.more.brandys avatar
6 min ????
2026-05-30, 18:49
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoxMingo
Lite det jag också tycker.
Han bara slänger in massa surr helt i onödan och låter nästan "fake" med sina reaktioner och gapande.

Han är så jävla torr, bättre streama med engelska kommentatorer
2026-05-30, 18:50
  #159
Medlem
Galantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Jaså? Så de styrs inte av medlemmarna menar du? Jag är Djurgårdare. Djurgårdens IF Fotboll är 100% medlemsägda. När Reinfeldt ville in hos oss fick han långfingret på medlemsmötet och fick gå hem med mössan i hand och sökte sig till SvFF istället.

Arsenal och PSGs ägare kan byta namn och färger på sina klubbar om de vill. De använder lagen som sin leksak. Sånt sker inte det ens i närheten av i Allsvenskan.
Koppla av nu och njut av matchen istället 😀
2026-05-30, 18:50
  #160
Medlem
Arsenal maskar och fuskar.
2026-05-30, 18:50
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guovoan
Han är så jävla torr, bättre streama med engelska kommentatorer
Om det är några jag tycker är riktigt bra är det Holmgren och Glenn Strömberg.
Otrolig duo, men många verkar inte gilla Holmgren, älskar hans energi och hur han skriker och gapar.
2026-05-30, 18:50
  #162
Medlem
Tearsinrains avatar
Nog för att Kais mål var bra gjort men vid läget här nyss hade Göken gjort mål.
2026-05-30, 18:51
  #163
Medlem
Skarparattarns avatar
Kom igen PSG!
2026-05-30, 18:51
  #164
Medlem
outback4s avatar
Tyskbögen är betydligt hetare än Göken, blir nog inget inhopp om detta står sig.
2026-05-30, 18:51
  #165
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Jag fattar helt ärligt inte hur man kan gnälla på Ljungberg. Han känner till Arsenal. Vi kunde haft en kvinna som expert. Då betalar jag hellre 300 kr extra per månad.
2026-05-30, 18:52
  #166
Medlem
Galantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Folk säger att det här är en av dom tråkigaste finalhalvlekarna i historien av en anledning. Vettefan om jag tycker Arsenal har i en final att göra. Ovärdigt som det är nu.
Trodde fotboll gick ut på att vinna. Du får gå på ett folklustspel om du vill ha underhållning. Eller surfa på TikTok
2026-05-30, 18:53
  #167
Medlem
Galantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Tyskbögen är betydligt hetare än Göken, blir nog inget inhopp om detta står sig.
Han kommer in vid 65 minuter, lita på mig
2026-05-30, 18:53
  #168
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Koppla av nu och njut av matchen istället 😀
Varför undviker du argumentet? Så jag vann på walk over alltså. Som ofta här på FB för jag har rätt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in