Citat:
Ursprungligen postat av
Guovoan
Han är så jävla torr, bättre streama med engelska kommentatorer
Om det är några jag tycker är riktigt bra är det Holmgren och Glenn Strömberg.
Otrolig duo, men många verkar inte gilla Holmgren, älskar hans energi och hur han skriker och gapar.