2026-05-30, 18:39
  #133
Medlem
HycklarSveriges avatar
Gabriel är ett jävla monster i den här matchen, jävlar!
2026-05-30, 18:39
  #134
Medlem
Bra hemjobb av rice där
2026-05-30, 18:41
  #135
Medlem
Målet vi gör är ju egentligen ren flax att Arsenal får den tillbaka till sig och bara raka vägen springa mot mål, men det tackar vi för!

Jag gillar Freddie, men helvete vad han inte passar som "extra" kommentator, mycket onödigt surr som man redan kan tänka ut med arslet.
Tar hellre Glen Strömberg alla dagar i veckan som extra kommentator.
2026-05-30, 18:41
  #136
Medlem
Galantos avatar
Fan vad folk gnäller på tråkig match, ni förstår inte fotboll. Gå på handboll för helvete om ni vill se mål
2026-05-30, 18:41
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av menomi
Handlar nog mycket om att de inte kan sitta stilla heller.
Ja, så kan det vara. Min poäng är att det inte påverkar spelet och det blir en störande faktor när TV-kameramännen envist fäller in coachernas oväsentliga viftande i nedre bildkant.
2026-05-30, 18:41
  #138
Medlem
Hur fan kan Ljungberg få kommentera denna match? Han är ju ruskigt oprofessionellt partisk. Dessutom en högst obehaglig röst.
2026-05-30, 18:42
  #139
Medlem
Galantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Bra hemjobb av rice där
Rice är KUNG!!

Ojojoj Hakimi får tokfnatt!
2026-05-30, 18:42
  #140
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Fotboll är en bögsport för afrikaner och araber.
Nej, den vita rasen är minst lika lämpad för fotboll som afrikaner och det innebär att vi alltid kommer ha ariska idoler för småknattarna, oavsett hur de försöker snedvrida allting från vänsterhåll. Stöd din lokala ras.
2026-05-30, 18:42
  #141
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Fan vad folk gnäller på tråkig match, ni förstår inte fotboll. Gå på handboll för helvete om ni vill se mål
Här håller jag med
2026-05-30, 18:43
  #142
Medlem
karlsoons avatar
Arsenal uppträder patetiskt. Inte ens en passning per minut lyckas man slå inom laget.
2026-05-30, 18:43
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jaha man betalar nära 100 spänn för Viasat varje månad men matchen den är läst. 240 kan man köpa den för...

Tidigare år har ju finalen gått gratis på sedan. Tror jag knappast denna girighet ökar intresset för CL och fotboll rent allmänt.
ViaPlay har blivit alltmer giriga sen några år tillbaka.
Vem vill dega deras hutlösa jävla priser? 699kr för total UTAN reklam, 649kr MED reklam (total.)
Jävla svineri de håller på med, sen klagar de friskt på att folk kör IP-TV där man degar 999kr tex och får se allt?
Sänk priserna för helvete så blir det fler folk som köper.
2026-05-30, 18:43
  #144
Medlem
Hur kan nån ens gilla pisslaget arsenal? tråkigare lag finns typ inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in