Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Jaha man betalar nära 100 spänn för Viasat varje månad men matchen den är läst. 240 kan man köpa den för...
Tidigare år har ju finalen gått gratis på sedan. Tror jag knappast denna girighet ökar intresset för CL och fotboll rent allmänt.
ViaPlay har blivit alltmer giriga sen några år tillbaka.
Vem vill dega deras hutlösa jävla priser? 699kr för total UTAN reklam, 649kr MED reklam (total.)
Jävla svineri de håller på med, sen klagar de friskt på att folk kör IP-TV där man degar 999kr tex och får se allt?
Sänk priserna för helvete så blir det fler folk som köper.