2026-05-30, 18:44
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aju1891
Hur fan kan Ljungberg få kommentera denna match? Han är ju ruskigt oprofessionellt partisk. Dessutom en högst obehaglig röst.
Lite det jag också tycker.
Han bara slänger in massa surr helt i onödan och låter nästan "fake" med sina reaktioner och gapande.
2026-05-30, 18:44
  #146
Medlem
goseigens avatar
Ganska stabilt - Arsenal har inte ens satt in gardet - och leder ändå.

Här blir det kanske la victoire non est ā nous, såvida inte fransmännen snart hittar lite lök.
2026-05-30, 18:44
  #147
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Trickle down. Dom stora stålarna göder också allsvenskan
Jaså? Så de styrs inte av medlemmarna menar du? Jag är Djurgårdare. Djurgårdens IF Fotboll är 100% medlemsägda. När Reinfeldt ville in hos oss fick han långfingret på medlemsmötet och fick gå hem med mössan i hand och sökte sig till SvFF istället.

Arsenal och PSGs ägare kan byta namn och färger på sina klubbar om de vill. De använder lagen som sin leksak. Sånt sker inte det ens i närheten av i Allsvenskan.
2026-05-30, 18:44
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Hur kan nån ens gilla pisslaget arsenal? tråkigare lag finns typ inte
Låter som någon är grinig för att Shitty inte vann PL i år.
Finns betydligt tråkigare lag än Arsenal.
2026-05-30, 18:45
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoxMingo
Grinig för att Shitty inte vann PL i år?
Finns betydligt tråkigare lag än Arsenal.
"Shitty" vinner tripplar och quadrubles, arsenal kan knappt vinna två titlar.
2026-05-30, 18:46
  #150
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffebryggaren94
Absolut och det tycker jag som Arsenal-supporter är lite smutsigt också. Däremot hade Arsenal fått någon annan storsponsor om de sagt nej till Emirates. Arsenal har skapat sitt varumärke. I PSG så har shejken skapat varumärket, inte klubben i sig.
Hur kan man hålla på Arsenal? Av alla lag i England. Har aldrig förstått det?

Men idag håller jag nog på Arsenal. Hellre hyfsat integrerade niggaz än kaoz-muslimer och då tänker jag på supportrarna till respektive lag.
2026-05-30, 18:46
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
"Shitty" vinner tripplar och quadrubles, arsenal kan knappt vinna två titlar.
Såja såja, nästa år kanske ni vinner, torka tårarna nu.
2026-05-30, 18:46
  #152
Medlem
Drickbacks avatar
PSG kan testa redan vid uppspel överbelasta ena sidan med sina sämre spelare och spela på andra mot färre och på större yta.
2026-05-30, 18:46
  #153
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Fan vad folk gnäller på tråkig match, ni förstår inte fotboll. Gå på handboll för helvete om ni vill se mål
Folk säger att det här är en av dom tråkigaste finalhalvlekarna i historien av en anledning. Vettefan om jag tycker Arsenal har i en final att göra. Ovärdigt som det är nu.
2026-05-30, 18:47
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoxMingo
Såja såja, nästa år kanske ni vinner, torka tårarna nu.
kom tbx när arsenal vinner 3 titlar. kommer aldrig ske
2026-05-30, 18:48
  #155
Medlem
Storfetdases avatar
Borde vara minst 10 minuter tillägg, VARsenal gynnas igen
2026-05-30, 18:48
  #156
Medlem
Hur många supportrar är lokalbor?

Känns som när CL-finalerna är i U-länder så blir det inte "på riktigt".

Hade finalen spelats i Berlin, Madrid eller någon mer större huvudstad så hade utgången varit en annan...

Nu är det mer en Zzz-fest.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in