2026-05-30, 16:30
Medlem
PyjamasXLs avatar
Ja, både i badrumsskåpet, i hyllan och en liten låda i byrån. - Är det rättvist, eller är det bara så det skall vara? - Detta medans det skall divideras om att kvinnor skall ha gratis ditten och datten för att de är just kvinnor. - Är det kanske bara så det skall vara, without further to do; i jämlikhetens namn?
Citera
2026-05-30, 16:32
Medlem
är detta ett problem? en redig karl klarar väl av att spika upp ett skåp till om det finns behov
Citera
2026-05-30, 16:33
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Ja, både i badrumsskåpet, i hyllan och en liten låda i byrån. - Är det rättvist, eller är det bara så det skall vara? - Detta medans det skall divideras om att kvinnor skall ha gratis ditten och datten för att de är just kvinnor. - Är det kanske bara så det skall vara, without further to do; i jämlikhetens namn?
För var och en efter behov.
Som man hittar man små skrymslen man kan ha sina grejer.
Citera
2026-05-30, 16:33
Medlem
Ja, det är nog så det skall vara. Och (antar jag) varför vi män alltid skapar oss en 'mancave'. Om det är garaget, en datorhörna under trappen eller ett "arbetsrum" spelar mindre roll - ett rum eller utrymme som bara vi får bestämma över.

Citat:
without further to do
"Without further ado"
Citera
2026-05-30, 16:35
Medlem
Citat:

Du kanske är lite av en dörrmatta? Själv har jag hela hyllplan på hemmafronten.

Ta upp problemet med din partner och berätta att det gör dig ledsen så ska du nog se att hon förbarmar sig över dig.
Citera
2026-05-30, 16:38
Medlem
Kvinnor konsumerar och är ett hot mot klimatet. För dem är jämställdhet att de ska ha mer.
Citera
2026-05-30, 17:00
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Kvinnor konsumerar och är ett hot mot klimatet. För dem är jämställdhet att de ska ha mer.
Jag tror att du är något på spåren där. Kvinnor konsumerar grymt mycket saker. Massor av onödigt skit imo, och som bara tar plats. Varför är det så?
Citera
2026-05-30, 17:01
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
I badrummet är det ju just kvinnor och bögar som behöver mycket utrymme för sina prylar.
Är du en man så behöver du väl bara plats för deodorant, rakhyveln, skummet, tandborsten och en kam om du inte är flintis.

Jävla bögvarning på ditt inlägg.
Citera
2026-05-30, 17:07
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Hos mig har vi lika stora ytor till alla prylar, kan inte män säga ifrån idag?
Citera
2026-05-30, 18:00
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
I badrummet är det ju just kvinnor och bögar som behöver mycket utrymme för sina prylar.
Är du en man så behöver du väl bara plats för deodorant, rakhyveln, skummet, tandborsten och en kam om du inte är flintis.

Jävla bögvarning på ditt inlägg.
Må vara bögigt att anse att män har rätt till samma utrymme. Vad vet jag?
Citera
2026-05-30, 18:02
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Hos mig har vi lika stora ytor till alla prylar, kan inte män säga ifrån idag?
Ingen aning. På mitt jobb snackas det ofta bland kvinnorna hur deras män får hushålla med lite plats i hemmet, då dem behöver ha plats för det och det, och si och så. Det är nästan enbart kvinnor på mitt jobb brw.
Citera
2026-05-30, 18:48
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
är detta ett problem? en redig karl klarar väl av att spika upp ett skåp till om det finns behov

Just precis, men här borrade jag, satte in pluggar och skruvade upp skitet istället! Skitlätt, ett så kallat icke-problem!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in