Citat:
Ursprungligen postat av
puterealba
Så det räcker inte med att stå där som ett stolpskott som jag?
Tyvärr inte.
Att bryta igenom ens ego är en svår och smärtsam upplevelse.
Det vet en psykolog som kan få jobba med en patient i en livstid utan att lyckas, trots att man lirkar och mediterar och hela baletten.
Man MÅSTE tro.
Du har hört det tidigare.
Du måste komma till tro.
Men i slutändan så var inget som man först föreställde sig.
Tron var bara ett nödvändigt första steg på en lång väg.