2026-05-30, 06:00
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Hittar ingen tråd om det här, men borde uppmärksammas:

En brittisk ung man blir knivmördad av en Sikh. Lustmord av en Sikh är vad jag tror det handlar om.

https://www.youtube.com/watch?v=_UCGP45ZNnU

Det är ett gigantiskt mysterium för mig - att inte en befolkning tappar det totalt när en ung man blir mördad på det här viset. Man bara går vidare med livet. Vafan det är ju helt bisarrt. Likadant i Sverige tänk alla stackars flickor och kvinnor som blivit våldtagna och mördade av invandrare. Folk som inte skulle varit där från första början. Verkligen så sjukt för mig att folk bara accepterar detta och låter det fortgå.
Citera
2026-05-30, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Hittar ingen tråd om det här, men borde uppmärksammas:

En brittisk ung man blir knivmördad av en Sikh. Lustmord av en Sikh är vad jag tror det handlar om.

https://www.youtube.com/watch?v=_UCGP45ZNnU

Det är ett gigantiskt mysterium för mig - att inte en befolkning tappar det totalt när en ung man blir mördad på det här viset. Man bara går vidare med livet. Vafan det är ju helt bisarrt. Likadant i Sverige tänk alla stackars flickor och kvinnor som blivit våldtagna och mördade av invandrare. Folk som inte skulle varit där från första början. Verkligen så sjukt för mig att folk bara accepterar detta och låter det fortgå.

Just sikher, som folkgrupp, är klart underrepresenterade i brottslighet i UK. Jag gissar att det är samma sak i Sverige även om vi saknar statistik.

Varför underrepresenterade.

1 Ofta välutbildade

2 Ofta bra jobb

3 Högt bostadsägande

4 Religionen har regler om att hjälpa samhället och arbeta

A Kirat Karo: Att tjäna sitt levebröd genom ärligt och hårt arbete.

B Vand Chhako: Att dela med sig av sitt överflöd till de som behöver (vilket minskar fattigdom i den egna gruppen). - Sikhiska tempel ger fri mat även till ickesikher

C rusmedel är förbjudna.
Citera
2026-05-30, 12:47
Medlem
Outlaw&Folkhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
text

Men trots sin utbildning och deras extrema intellekt måste de gå runt turban&kniv-beväpnade
Citera
2026-05-30, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outlaw&Folkhem
Men trots sin utbildning och deras extrema intellekt måste de gå runt turban&kniv-beväpnade

Det kan kopplas till religionen. Samma som

A Kirat Karo: Att tjäna sitt levebröd genom ärligt och hårt arbete.

B Vand Chhako: Att dela med sig av sitt överflöd till de som behöver (vilket minskar fattigdom i den egna gruppen). - Sikhiska tempel ger fri mat även till ickesikher

C rusmedel är förbjudna.

Det finns ett juridiskt undantag för sikhernas kniv och andra religiösa knivar om syftet är religiöst, bärs diskret (gömd under kläder) och kniven är tillverkad och avsedd ceremoni.

Problemet var ju att polisen arresterade offret i stället för GM först. Och det fanns en BO förblödde då han inte fick hjälp.
Citera
2026-05-30, 13:36
Medlem
gofigurs avatar
Mer info här

(FB) Rasistskandal i England: "I can't breathe"
Citera
2026-06-02, 00:03
Medlem
Bodycam från när Henry blev satt i handfängsel.
https://streamable.com/u9yvv4

Hör jag det rätt?
1:11
Citat:
- I've been stabbed
- I don't think you have mate

Hemskt att se någon som blivit halalknivad bli satt i handfängsel och dö.
Citera
2026-06-02, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av debe
Bodycam från när Henry blev satt i handfängsel.
https://streamable.com/u9yvv4

Hör jag det rätt?
1:11

Hemskt att se någon som blivit halalknivad bli satt i handfängsel och dö.

Jag hoppas på en reaktion som är tio gånger så stor som idiotin efter kriminella Floyd.
Citera
2026-06-02, 01:22
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Det är märkligt att inte poliserna ser att Nowak är svårt skadad. Visserligen ser jag inget blod i videon, men det måste ju ha funnits om man kollade noggrannare.
Citera
2026-06-02, 10:32
Medlem
Herregud, det är så mycket värre än beskrivet. Fy fan vad vidrigt.
Citera
2026-06-02, 11:10
Medlem
Aversions avatar
Detta mord belyser den totala antivita rasism som genomsyrar hela etablissemanget.
Filmer, serier, media, tidningar, utbildningsväsende etc har gjort sitt för marineringen de senaste 50 åren.

Syftet har varit tydligt - Vita och vithet ska ses som onda och ska bekämpas med alla medel, även av de vita själva.

Det finns så många vita som idag "inte bryr sig" om det om 100 år inte finns några vita kvar. Det är faktiskt helt sinnessjukt. Det är ondska av den allra högsta graden.

Och allt bygger en historia fylld av lögner, fabricerad för att förinta oss.
Det är inget misstag, det är inte på grund av ignorans - det är medvetet och genomtänkt - VI SKA UTROTAS.
Citera
2026-06-02, 11:38
Medlem
Jag tror att polisen inte såg att BO var knivhuggen. Sen gjorde polisen det klassiska flashbackfelet och trodde att överrepresentation betyder att en viss typ av person alltid är skyldig. I detta fall

1 Unga män - överrepresenterade i brott

2 Sikher - klart underrepresenterade i brott.

De ska läggas till att "ganska ytterliga" knivhugg på armar och ben kan var dödliga. Polisens fel är att du undersökte honom direkt. Jag gissar att de tror han är berusad.
Citera
2026-06-02, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Jag tror att polisen inte såg att BO var knivhuggen. Sen gjorde polisen det klassiska flashbackfelet och trodde att överrepresentation betyder att en viss typ av person alltid är skyldig. I detta fall

1 Unga män - överrepresenterade i brott

2 Sikher - klart underrepresenterade i brott.

De ska läggas till att "ganska ytterliga" knivhugg på armar och ben kan var dödliga. Polisens fel är att du undersökte honom direkt. Jag gissar att de tror han är berusad.

Såg på X att det handlade om att sikhen anklagade Nowak för att vara rasist varav polisen därmed bestämde sig för att sikhen var bo och inte Nowak.

- "Sir please call an ambulance im stabbed.
-"Well you shouldnt have been a racisst"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in