Eller fem matcher för att rycka lite våldsamt i en dörr och bredsida en annan patetiskt med ett kamerateam bakom sig in katakomberna.
😄
På mors dag tillfråga på allt. Trevlig helg bäste Fred!
Uppvakta frugan/sambon ordentligt och rekorderligt tidigt på söndag så har du köpt dig lite lebensraum för eventuell misantropi senare samma eftermiddag 😄🍻
Fyfan vad skönt det var att slå Bajen du anar inte varken Quantum eller min Bajen polare har svarat mig sen dess.
Eller fem matcher för att rycka lite våldsamt i en dörr och bredsida en annan patetiskt med ett kamerateam bakom sig in katakomberna.
😄
På mors dag tillfråga på allt. Trevlig helg bäste Fred!
Uppvakta frugan/sambon ordentligt och rekorderligt tidigt på söndag så har du köpt dig lite lebensraum för eventuell misantropi senare samma eftermiddag 😄🍻
Just ja, måste ordna med presenter från barnen till deras mor. Den jävla skiten också. välkommen tillbaka!
Det är mest hens lojalitet till Honsu jag stör mig på. I övrigt har jag inga problem med Kukräven.
Är du scizo?
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Kukräven är en propagandist. Går inte att ta seriöst. Allt är tydligen frid och fröjd och tränare och truppen är jättebra. Ändå är vi cementerade i mitten. Tror aldrig jag sett honom skriva ett kritiskt ord emot någon som arbetar för föreningen. Bagdad Bob. Det blir inte kul att diskutera då.