Citat:
Ursprungligen postat av
mlon.eusk
Knappast någon kärlek det handlar om, precis som när en 69-årig snuskgubbe köper en ung liten hora i asien.
Skillnaden här är att svenska skattebetalarna tvingas betala mycket mer för att gamla tanter ska utnyttja barn och unga sexuellt på arbetstid.
Så är det. Och det framgick ju så tydligt.
Minns ett klipp med en tant som stod och smekte "sin" ensamkommande samtidigt som hon höll tal om "humanism" och "öppna hjärtan". Och han såg ut att rysa av obehag, han såg ut att skämmas över att behöva stå där med tanten och som om han äcklades av hennes beröring.
Minns screenshots ur de olika "Ensamkommande" grupperna där de skrev sådant som:
"Gör jag fel som låter min EK sova i sängen med mig"
"Nej du gör rätt, de behöver närhet, mina sover också med mig"
osv.
Eller när den där Arif som tafsat på konfirmander satt i ett förvar och tanterna visade hur de gjort kuddar med foton av honom på som de låg och kramade och så skrev de "Free Arif"
Jag kan ärligt säga att spektaklet fick mig att omvärdera min syn på den "antirasistiska" rörelsen. Jag hade trott att det handlade om missriktad godhet. Men det visade sig handla om ganska äckliga sexuella motiv. Samma som Bosse, 56 har en kväll i Pattaya, typ.
(De få män som engagerade sig för "ensamkommande" hade nästan samtliga ekonomiska motiv. De försörjde sig som "god man", drev HVB-hem, etc.)