2026-05-28, 21:45
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesstoltvjjbh
Hatar Tilda på ett orimligt sett…hon är så otroligt hjärndöd och irriterande! Stäng din mun och sluta lek dum blondin…. Skönt att hon åkte

Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Ta bort den där jävla fågelholken Tilda.
Ingen i förrädarnas historia har gått mig på nerverna som hon
Håller med, vill kasta ut tvn varenda gång hon dyker upp på tvn. Oerhört skönt att hon fick lämna ikväll, men hon hade gärna fått lämnat första avsnittet så hade man sluppit att störa sig till slutet.
Citera
2026-05-28, 21:58
Medlem
Patrik är den bästa förrädaren någonsin?
Citera
2026-05-28, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesstoltvjjbh
Hatar Tilda på ett orimligt sett…hon är så otroligt hjärndöd och irriterande! Stäng din mun och sluta lek dum blondin…. Skönt att hon åkte
Jag med ,var tvungen att kolla hur gammal människan är - 29 år helt otroligt , beter sig som 12. Ser sinnessjukt dum ut när hon sitter där som en fågelholk och upprepar - oh my god femtielva ggr.
Fy fan är det Sveriges framtid såna som hon ☹️😧
Citera
2026-05-28, 22:11
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Ne hoppas han vinner och drar ner brallorna på Johan och Anna.
Mona är dock riktigt slug så tror Patrik ligger lite risigt till.
Mycket hänger på vem Parham väljer, eftersom Johan garanterat blir mördad inför endgame.

Så märkligt att Parhams namn aldrig varit på tapeten, han har glidit lika bra som Patrik.

Jag tror Johan och Mona står i finalen, förhoppningsvis får de ut Patrik innan end game och sen får de ta med Torbjörn då…han är så gullig som tror att Anna och Johan litar på honom. Stackars Torbjörn, fattar inte hur han överlevt så jobbigt som han har det.
Citera
2026-05-28, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Patrik är den bästa förrädaren någonsin?

Hans svaghet är att han är för snäll mot de andra förrädarna.
Citera
2026-05-28, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NikodemusLobo
Själv tyckte jag gravkammaren nästan var olidlig. Carl och Tilda ska alltså vara runt 30 båda två men beter sig som tonåringar. Barnsliga och gapiga.
Visst är de som alla unga svenska kändisar? Båda är hysteriska idioter och han är bög. Den generationen har fått mig att tappa all tro på en framtid för vårt land. Jag önskar att Skåne blev danskt, så man slipper dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Exakt min tanke. Ankan stör sig på yngre tjejer för att hon ser dem som ” konkurrens” men inte i spelet utan som utseendefixerad.
Dessutom verkar hon fortfarande inte fatta en förrädare inte kan mördas på natten.
Våra Hollywoodfruar har alltid bevisat sin idioti. Självfixerade och ingen förmåga att förstå andra människor.

Jag har alltid avskytt Mona, men i Förrädarna är hon faktiskt den enda normala kvinnan.
Citera
2026-05-28, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Så märkligt att Parhams namn aldrig varit på tapeten, han har glidit lika bra som Patrik.

Jag tror Johan och Mona står i finalen, förhoppningsvis får de ut Patrik innan end game och sen får de ta med Torbjörn då…han är så gullig som tror att Anna och Johan litar på honom. Stackars Torbjörn, fattar inte hur han överlevt så jobbigt som han har det.

Just de där tysta smygarna brukar ju bli misstänkta så han har hanterat det bra!

Såg på Torbjörns Instagram att han i synk blev pushad att säga att han skulle alliera sig med Johan och Anna. Han har väl i princip gett upp, men för första gången kör de trogna strategin att behålla en ”uppenbar förrädare” till slutspelet.
Citera
2026-05-28, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Jag med ,var tvungen att kolla hur gammal människan är - 29 år helt otroligt , beter sig som 12. Ser sinnessjukt dum ut när hon sitter där som en fågelholk och upprepar - oh my god femtielva ggr.
Fy fan är det Sveriges framtid såna som hon ☹️😧
Hon och Carl visar att Sverige inte har någon framtid. Det är inte nog med att det finns sådana idioter, utan det är ännu bättre att de har så många fans.

Atombomb över Stockholm? Rösta ja eller nej? Jag vet vad jag hade röstat!
Citera
2026-05-28, 22:28
Medlem
Och ja, Anna?!
Hur kan man bli så kränkt av att bli misstänkt i ett spel som går ut på att misstänka varandra?
Citera
2026-05-28, 22:31
Medlem
jcockers avatar
Jag har inget emot varken Tilda eller Carl, men det var lite lustigt när han sa att det inte fanns någon anledning att fortsätta kolla på programmet nu när dom två åkt ut, när dom två var dom minst intressanta av alla. Helt mättade i den här typen av program, genomdränkta. Ska skapa ”bra tv” genom ”personligheter” och hela den uttjatade grejen. Allt är så självmedvetet och utstuderat. Som att dom spelar en roll och den rollen är dom själva.

Tror fortfarande Mona kan ta hem det. Bara hon håller ihop mentalt av hennes grej med att fjäska och vara mamma/mormor för kvinnorna (ja jag tänker på AA, som även om hennes historia är tragisk och verkar ha satt djupa spår, inte beter sig ok mot andra i hennes säkerligen omedvetna men rätt grava dubbelmoral)
Citera
2026-05-28, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Och ja, Anna?!
Hur kan man bli så kränkt av att bli misstänkt i ett spel som går ut på att misstänka varandra?
Hon är en typisk svensk Hollywoodfru. Tror du att Gunilla Persson skulle varit bättre? De är, kanske med få undantag, idioter.
Citera
2026-05-28, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Jag hade hoppats se om han verkligen tror på Johan och Annas snack.

Vart har du sett det?
Jag hoppades att han skulle berätta det för Patrik på natten så att Patrik förstod att han vinner då Johan och Anna kommer till end game med Torbjörn.
Då vinner ju Patrik (för han fattar ju direkt att de lurar Torbjörn)

Hittar du bara på att du sett Torbjörn säga det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in