2026-05-28, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proumbra
Ja dom verkar ha räknat ut att Torbjörn är förrädare. Så dom behöver bara hitta den andra. Så spelar dom 4 mot 1 efter att Torbjörn har åkt. OM dom kan samla sig.
ja det behöver dem BARA göra, du kanske borde ha i åtanke att de fick ut sin första förrädare för avsnittet, trots att det inte kan bli mera uppenbart vilka det är.
Citera
2026-05-28, 18:29
Medlem
Proumbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
ja det behöver dem BARA göra, du kanske borde ha i åtanke att de fick ut sin första förrädare för avsnittet, trots att det inte kan bli mera uppenbart vilka det är.

Alltså jag håller med. Det är det som oroar mig, att dom inte kan samla sig.
Citera
2026-05-28, 18:38
Medlem
Proumbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikodemusLobo
Själv tyckte jag gravkammaren nästan var olidlig. Carl och Tilda ska alltså vara runt 30 båda två men beter sig som tonåringar. Barnsliga och gapiga.

Jo, men ingen förväntar sig mer från dom heller. Jag hade inga högre seriösa förväntningar mer än att det skulle bli underhållande tv. Dom passar varandras personligheter väldigt bra. Jag tycker det är lite charmigt att dom upptäcka varandra på det detta mest absurda sätt.
Citera
2026-05-28, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needtogitgood

100% och sen hennes agerande när Mona anklagar henne var ju rent psychobeteende.
Citera
2026-05-28, 19:05
Medlem
Ska bli kul att se vad Mona kan göra i avsnitt. Hon har ju börjat misstänka vilka som är förrädare nu. Kan hon få dom andra med sig? Samtidigt kommer nog folk börja misstänka henne nu p.g.a hon varit politiker hela livet.

Otroligt spännande sista avsnitt.
Citera
2026-05-28, 19:12
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Ta bort den där jävla fågelholken Tilda.
Ingen i förrädarnas historia har gått mig på nerverna som hon
Citera
2026-05-28, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Ska bli kul att se vad Mona kan göra i avsnitt. Hon har ju börjat misstänka vilka som är förrädare nu. Kan hon få dom andra med sig? Samtidigt kommer nog folk börja misstänka henne nu p.g.a hon varit politiker hela livet.

Otroligt spännande sista avsnitt.

Det är ju uppenbart Mona vinner oavsett hur Patrik går tillväga i sitt val vem man dödar så kommer ju Mona ha med sig två hon 100% tycker är trogna och best case scenario är att Patrik når end game men väl där kommer ju Mona inte våga riskera något såklart och de fimpar honom. Och då finns ju även risken att Patrik åker ut före Torbjörn
Citera
2026-05-28, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodastream71
Så Anna litade inte på Tilda för att hon är så flickig, håller på med håret och har så söta klänningar. Andra kanske lät sig luras av detta, men inte Anna inte!

Värre missunnsam och oklädsamt avundsjuk bitch var det länge sedan man såg. Du hade din prime en gång i tiden Anna, och inte ens då var du vacker.

Mona Sahlin hanterade Skippern fint.

Exakt min tanke. Ankan stör sig på yngre tjejer för att hon ser dem som ” konkurrens” men inte i spelet utan som utseendefixerad.
Dessutom verkar hon fortfarande inte fatta en förrädare inte kan mördas på natten.
Citera
2026-05-28, 19:45
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Ta bort den där jävla fågelholken Tilda.
Ingen i förrädarnas historia har gått mig på nerverna som hon

Men hon hade väl röstat på Miriam ett par gånger tidigare? Varför tog hon inte upp det vid bordet? Va ju helt omöjligt att hon skulle vara förrädare, fattar inte hur Mona tänkte

Anna Anka ville ju bara ha ut henne oavsett. Två sådana bitchar kan aldrig komma överens.
Citera
2026-05-28, 20:19
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proumbra
Alltså jag håller med. Det är det som oroar mig, att dom inte kan samla sig.
Förrädarna har dock allt att vinna på att dom andra förblir splittrade. Ju fler tveksamheter vid Dragans bord, desto längre livslängd för dom sluga.
Citera
2026-05-28, 20:46
Medlem
Hatar Tilda på ett orimligt sett…hon är så otroligt hjärndöd och irriterande! Stäng din mun och sluta lek dum blondin…. Skönt att hon åkte
Citera
2026-05-28, 21:09
Medlem
ThePaleHorses avatar
Johan är ju dummare än en trasig klocka...
Den har ju åtminstone rätt två gånger om dagen. Johan håller SVT: s fana högt...🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in