Citat:
Det är typ nu för första gången i livet som jag börjar bli glad över att se yngre ut.
Ja pondus har jag ingen tyvärr. Det är nog det sista man tänker på när man ser mig.
Vad menar du vågar? Jag vågar nog en del saker. Men att t.ex börja prata med en främmande tjej i en galleria vågar jag inte.
Ja om jag väl skulle hitta någon du så är ju målgruppen yngre, men det är fortfarande svårt att hitta någon. Jag har aldrig varit överviktig utan har ett BMI på 22 och alltid legat stabilt där. Tänker en hel del på kläder också.
Jag är kompetent på mitt område, men det är ett väldigt begränsat yrke utan att outa mig för mycket. Kan inte använda det utanför jobbet.
Men ja det svåra är att komma i kontakt med singeltjejer. Och sedan ska det vara en tjej som kan leva med en kort kille med babyface. Där är mitt usla självförtroende och egentligen fakta. Tjejer gillar inte sådana män efter dom fyllt 18.
Ja pondus har jag ingen tyvärr. Det är nog det sista man tänker på när man ser mig.
Vad menar du vågar? Jag vågar nog en del saker. Men att t.ex börja prata med en främmande tjej i en galleria vågar jag inte.
Ja om jag väl skulle hitta någon du så är ju målgruppen yngre, men det är fortfarande svårt att hitta någon. Jag har aldrig varit överviktig utan har ett BMI på 22 och alltid legat stabilt där. Tänker en hel del på kläder också.
Jag är kompetent på mitt område, men det är ett väldigt begränsat yrke utan att outa mig för mycket. Kan inte använda det utanför jobbet.
Men ja det svåra är att komma i kontakt med singeltjejer. Och sedan ska det vara en tjej som kan leva med en kort kille med babyface. Där är mitt usla självförtroende och egentligen fakta. Tjejer gillar inte sådana män efter dom fyllt 18.
Att vara kort och ha babyface är inget problem irl.
Det är online som det kan ställa till problem.
Online är klurigt nuförtiden. Kräver rätt mycket jobb för att lyckas där. Och det kan vara svårt att träffa någon för en längre realtion
Du bör skaffa dig hobbies där du kan träffa tjejer naturligt. Att springa runt på stan och snacka med okända kvinnnor låter inte som något du är redo för nu. Och för de som bor på en liten ort utan turister så är det en generellt en begränsad eller dålig strategi.
Eller så försöker du leta upp någon Facebookgruppp för sociala aktiviteter i ditt område. Eller meetup kanske kan funka.
Vad många killar missar och som brukar kunna hjälpa är att se till att allt i ens liv är på topp.
Snygg lägenhet. Hobbies som en är bra på. Rikt socialt liv. Hobbies eller föreningsliv som en kan bygga kontaktnät runt
Sen så kan en ha träffar hemma hos en själv där en har aktiviteter. Eller så har en aktiviteter på lokal.
Men det bör vara aktiviteter en är passionerad i. Och som en kan. Att visa kompetens inom sina hobbies är också attraktivt.