Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpollon
Jadu det var jag faktiskt är tidigt 80-talist, min generation har skapat betydligt mera än din, din generation grävde våran undergång bara, vi försöker rätta ut det men svårt då ni indokrinerat alla människor omkring er i så många generationer.
https://petterssonsblogg.se/2016/01/25/1975-aret-da-sveriges-vag-utfor-borjade/
du var en av dem som tog fram palme alltså och ändå förstår du inte ens vad jag talar om imponerande måste jag säga.
Jag var 9 år när Palme tillträdde första gången, så jag var inte med och tog fram honom.
Om du läser mitt första inlägg i den här tråden skrev jag att:
De borgerliga vill ha boskap för arbete. Konkurrens, lönedumping iom. invandringen. Billig arbetskraft.
Öppna gränser så vilket pack som helst kan komma innanför vår gräns.
Sossarna (och de andra röda) vill ha valboskap som mutas med bidrag, desto fler vi tar in desto bättre (för dem) Öppna gränser så vilket pack som helst kan komma innanför vår gräns. Stöldligor, tiggare och annat löst folk formligen väller in över vår gräns.
Enda det bidragit till är att utländska företag kör in över vår gräns, lönedumpar, skiter i regler och avtal. Kör med undermåliga fordon på våra vägar, skiter i vilotider och regler, de är billiga. Läste att i Norge har de visst med sig en egen tankbil de tankar från tom.
Nu är det ju så att de som kommit ofta varken kan eller vill arbeta när de kan leva gott på bidrag i stället. Så allt är inte sossarnas fel.
EU och Schengenavtalet som gjort det blivit såhär. Medveten det var Persson som lurade in oss i EU, men han var ivrigt påhejad av alla de borgerliga partierna.