Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
Exakt- redan avställda, skapar på sin höjd 5 jobb...
Kostar i gengäld ingenting! Men vore bättre att kränga dem på marknaden än att skänka till chutzpah-clownen i Kiev...
Exakt, inte konstigt samhället ser ut som det gör.
Transporten av dessa kostar dock en rejäl slant som jag antar att svenska skattebetalare får slanta upp.
Tror inte det skapar mer än eventuellt ett nytt arbetstillfälle.... Logistikkedjan är redan på plats, tekniker/servicepersonal finns redan... vad krävs, som inte redan finns?