2026-05-28, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Åhh när jag såg Super Mario kepsen
Berätta gärna mer om henne
Dansade hon?
Hade hon engelskt påbrå?

Hedra minnet av denna flicka!

Hon är halvsvensk halvjugge men båda föräldrarna har vuxit upp i Sverige och var skilda. Pappan hade bara henne och han är lärare.
Citera
2026-05-28, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnoustier
Vi behöver klarlägga en sak först: Har du stöttat massinvandringen? Ja eller Nej
Jag vill inte ha något politikersvar.

Vill bara kontra dina rasidtisks inlägg med att både BO och GM ungefär har lika mycket utländskt påbrå och är man från Malmö kunde man konstaterade det redan utan att någon skrivit det i tråden. I city är många uppvuxna i Sverige men har föräldrar som är andra generationsinvandrare och många gånger från olika länder. Flera av dessa personer kan inte ens sitt modersmål. Det brukar heller inte ske den här typen av olyckor i Malmö trots att så många har utländskt påbrå. GM har gjort körkortet i Sverige. Korsningen är VÄLDIGT tydlig du kan inte missförstå den även om du inte hade kunnat svenska, vilket GM kan väldigt bra. Jag tror vi behöver ändra fokus i denna tråd från ursprung till missbruk för det är vad jag tror detta handlar om.
Citera
2026-05-28, 08:36
Medlem
Ok, han är palestinier. Tar det till mig.

Hehe. Det är ju lite det alla gör här, skriver sina åsikter - det är vad jag försökt påpeka och svara upp mot. Det är ju därför jag svarar - för jag tycker det är så sjukt att människor hijackar denna tråden för att få ur sina åsikter.
Det är vidrigt att folk just gör så. Använder en olycka som hävstång för att få ut sin "propaganda" - som att de tror sig känna henne.

Ni tror att det är jag som vill få ut mina åsikter. Men som jag ser det så svarar jag bara på dem som redan tryckt ut sina åsikter. "Förpestningen" har där med redan skett. Förstår om du inte ser det så, men så är det...

Jag försvarar knappast äcklet som körde...
Är du inte läskunnig? Har du svårt att hålla isär saker? Päron och äpplen? Olycka och rasism? Eller är allt en och samma smörja för dig?

Att jag inte håller med om att det är hedrande eller bra med alla rasistiska utlägg som kommer kring hennes död har ingenting att göra med vad jag tycker om förövaren och händelsen - alls.

Att ni lägger allt i samma skål, som sagt, vet jag inte vad jag ska göra åt. Men det tyder väl på affekt eller någon slags intelligensbefrielse.

Citat:
Ursprungligen postat av sten-sax-grop
Han är palestinier.
Hur många gånger ska det sägas?
Kan du sluta förpesta tråden med ditt dravel?
Först ska du inte outa henne, sen så fort hennes förnamn outades i länk så var du bara tvungen att upprepa hennes namn och info om henne.
Sen sitter du och i princip försvarar äcklet som körde, för ja, det är så det uppfattas, därav folks reaktioner på dina inlägg.
Vill du hedra henne så sluta skriv och förpesta tråden med dina åsikter.
Senast redigerad av saturdays 2026-05-28 kl. 08:39.
Citera
2026-05-28, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Vill bara kontra dina rasidtisks inlägg med att både BO och GM ungefär har lika mycket utländskt påbrå och är man från Malmö kunde man konstaterade det redan utan att någon skrivit det i tråden. I city är många uppvuxna i Sverige men har föräldrar som är andra generationsinvandrare och många gånger från olika länder. Flera av dessa personer kan inte ens sitt modersmål. Det brukar heller inte ske den här typen av olyckor i Malmö trots att så många har utländskt påbrå. GM har gjort körkortet i Sverige. Korsningen är VÄLDIGT tydlig du kan inte missförstå den även om du inte hade kunnat svenska, vilket GM kan väldigt bra. Jag tror vi behöver ändra fokus i denna tråd från ursprung till missbruk för det är vad jag tror detta handlar om.

Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Tråden verkar nu handla om detta (utöver huruvida personer bakom insändare är rasister, alltför blåögda eller annat &#128580: En man med utländsk bakgrund, närmare bestämt palstinsk, har orsakat en ung persons död genom vårdslös bilkörning och om hans ursprung kan ha med saken att göra eller inte.

Jag säger så här: Allt borde bara tillåtet att diskutera och om man ska diskutera måste skilda åsikter/ infallsvinklar vara okej - annars är det ingen diskussion.

Palestinier måste vara den enskilda grupp i Malmö som ställt till mest elände genom åren, på alla fronter.

Ex på palestinier som gjort sig könda i Malmö, förutom denna dussinstjärnan är killarna som överföll och våldtog en okänd ung kvinna i en park. Sedan har vi den våldsamma göngkedaren eller tidigare ledaren för "Los Suecos", Amir Mekky.

Detta + 5000 till lite drygt.
Citera
2026-05-28, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Gäller nog i princip alla svenska städer delvis pga de senaste 30 årens berikning.
Min stad är byggd för runt 80.000, idag över 100.000, resultatet av kombon massinvandring, rattsurfning, epatraktorer, elsparkcyklar och sist men absolut inte minst MP-påverkan på innerstadens vägnät märks varje dag i form av krockar och låååånga bensinslukande köer.
När ska detta upphöra? Finns det inga trafik kunniga inom kommuner? De tänker bara på att få in folk mutade av fastighets och byggbolag??
Citera
2026-05-28, 11:53
Medlem
Citat:
Hon är halvsvensk halvjugge men båda föräldrarna har vuxit upp i Sverige och var skilda. Pappan hade bara henne och han är lärare.
Sänder all styrka till pappan💕 mamman med men har förmodligen fler barn
Citera
2026-05-28, 14:06
Medlem
Citat:

Vill bara kontra dina rasidtisks inlägg med att vad har utländskt påbrå hos BO med saken att göra?
Citera
2026-05-28, 18:11
Medlem
snooper123s avatar
Lite svårt att få info om detta kanske men är det någon som vet hur GM mår i häktet?
Han verkade ju inte direkt ångerfull på häktesförhandlingen. Bryr han sig över att han har mördat en ung flicka eller tycker han mest synd om sig själv?
Hans advokat säger att han är fullständigt förtvivlad men jag har svårt att köpa det. Då hade man inte kört som han gjorde.
Citera
2026-05-28, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Lite svårt att få info om detta kanske men är det någon som vet hur GM mår i häktet?
Han verkade ju inte direkt ångerfull på häktesförhandlingen. Bryr han sig över att han har mördat en ung flicka eller tycker han mest synd om sig själv?
Hans advokat säger att han är fullständigt förtvivlad men jag har svårt att köpa det. Då hade man inte kört som han gjorde.

Låt han lida
Citera
2026-05-28, 18:40
Medlem
Citat:

Fruktansvärt att förlora ett barn och ännu hemskare att förlora sitt enda barn. Måste vara en rejäl kris de går igenom nu.
Tragiskt att föräldrar ska behöva oroa sig över att knarkare kör ned och mördar deras barn även om de går över för grönt som de är lärda att göra.
Citera
2026-05-28, 18:50
Medlem
sten-sax-grops avatar
Citat:
Våldtäktsgänget bestod av en palestinier och resten syriska medborgare. Samtliga utvisades.

Amir är dansk medborgare.

Denna GM är svensk medborgare.

Hur många av våldtäktsmännen kommer att bli utvisade, rent fysiskt tror du?

Amir är dansk på pappret men har väl ändå bott här och gjort allt sitt skit här.
Citera
2026-05-28, 18:55
Medlem
barkenarots avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Carnoustier
Vi behöver klarlägga en sak först: Har du stöttat massinvandringen? Ja eller Nej
Jag vill inte ha något politikersvar.

Vill bara kontra dina rasidtisks inlägg med att både BO och GM ungefär har lika mycket utländskt påbrå och är man från Malmö kunde man konstaterade det redan utan att någon skrivit det i tråden.
[...]
Jag tror vi behöver ändra fokus i denna tråd från ursprung till missbruk för det är vad jag tror detta handlar om.

En skillnad är dock att många som har invandrat från fd Jugoslavien har gjort det genom giftermål över gränserna, medan de som kom från Palestina har kommit som familj på asyl, studier eller arbetskraftsinvandring. Det förra är inte massinvandring men det senare är oftast just massmigration.

En skillnad är att om en svensk eller svenska gifter sig med någon som sen flyttar till Sverige så tar de en del ansvar för sin partner och ser till så att partnern sköter sig. I fallet med massinvandring är det däremot staten som hämtar dem till Sverige, och staten tar aldrig något ansvar, vilket leder till en större risk att de blir drogmissbrukare och/eller fordonsjihadister.

Att leva i en stad där majoriteten av befolkningen har kulturer som är inkompatibla med ens egna är mycket påfrestande. För att undvika trafikolyckor krävs det att människor är lugna och mår bra. Massinvandringen är i en ständigt pågående kulturkrock med nollvisionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in