Ok, han är palestinier. Tar det till mig.
Hehe. Det är ju lite det alla gör här, skriver sina åsikter - det är vad jag försökt påpeka och svara upp mot. Det är ju därför jag svarar - för jag tycker det är så sjukt att människor hijackar denna tråden för att få ur sina åsikter.
Det är vidrigt att folk just gör så. Använder en olycka som hävstång för att få ut sin "propaganda" - som att de tror sig känna henne.
Ni tror att det är jag som vill få ut mina åsikter. Men som jag ser det så svarar jag bara på dem som redan tryckt ut sina åsikter. "Förpestningen" har där med redan skett. Förstår om du inte ser det så, men så är det...
Jag försvarar knappast äcklet som körde...
Är du inte läskunnig? Har du svårt att hålla isär saker? Päron och äpplen? Olycka och rasism? Eller är allt en och samma smörja för dig?
Att jag inte håller med om att det är hedrande eller bra med alla rasistiska utlägg som kommer kring hennes död har ingenting att göra med vad jag tycker om förövaren och händelsen - alls.
Att ni lägger allt i samma skål, som sagt, vet jag inte vad jag ska göra åt. Men det tyder väl på affekt eller någon slags intelligensbefrielse.
Citat:
Ursprungligen postat av
sten-sax-grop
Han är palestinier.
Hur många gånger ska det sägas?
Kan du sluta förpesta tråden med ditt dravel?
Först ska du inte outa henne, sen så fort hennes förnamn outades i länk så var du bara tvungen att upprepa hennes namn och info om henne.
Sen sitter du och i princip försvarar äcklet som körde, för ja, det är så det uppfattas, därav folks reaktioner på dina inlägg.
Vill du hedra henne så sluta skriv och förpesta tråden med dina åsikter.