2026-05-28, 09:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av virility99
Absolut, men det här var ju bra iallafall

Ja låt dom ha ihjäl varandra
Citera
2026-05-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thinkmachine
Ja, för ylar en fånge i ett upprört ögonblick på en sexbrottsavdelning om att "det är pris 100 000 kronor på hans huvud" så betyder det att det är SANT för i fängelser så ljuger man inte!

Men det är en jättekonstig lögn i så fall
Citera
2026-05-28, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Men det är en jättekonstig lögn i så fall
Jag säger ju det, ingen skulle skrika så om det inte är sant. Ingen skulle spela rik gangster i fängelset.
Citera
2026-05-28, 12:59
Medlem
Citat:
Jag säger ju det, ingen skulle skrika så om det inte är sant. Ingen skulle spela rik gangster i fängelset.

Det är otroligt att man typ aldrig hör om anhöriga som sätter pris på en mördares huvud. Om jag var Englas morsa så hade jag erbjudit hela bankkontot för att få badbollen slaktad. Skulle ju inte gå att sova en natt så länge han går runt och andas
Citera
2026-05-28, 13:05
Medlem
Citat:
Det är otroligt att man typ aldrig hör om anhöriga som sätter pris på en mördares huvud. Om jag var Englas morsa så hade jag erbjudit hela bankkontot för att få badbollen slaktad. Skulle ju inte gå att sova en natt så länge han går runt och andas
Det är extremt olagligt och man får väldigt många år i fängelset för en sådan sak.
Citera
2026-05-28, 13:09
Medlem
Citat:
väldigt många år i fängelset för en sådan sak

Ett billigt pris att betala i den situationen
Citera
2026-05-28, 13:17
Medlem
Citat:
Ett billigt pris att betala i den situationen

Det är väl inte billigt? Du får spendera kanske 20 år i fängelse. Inte särskilt många är sugna på det om dom har familj, barn, föräldrar, syskon osv.
Citera
2026-05-28, 13:22
Medlem
Vet inte om det nödvändigtvis är bättre att ge Eklund en snabb död än att låta honom sitta inspärrad stressad och olycklig resten av sitt liv. Ut kommer han inte.

Nuförtiden är det väl förresten legio att fångar delar cell. Undrar vem som fått äran att vara inspärrad tillsammans med fettsäcken.
Citera
2026-05-28, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Första gången så fick han stryk i verkstaden. Antagligen möts väl fångar där av alla sorter.

Finns det en vilja finns det en väg brukar det heta.

Har han ett pris på skallen så kommer han såklart att mördas på kåken till sist. Kanske med en borste uppkört i arslet som Dahmer.

Den gången han fick stryk så var det för att han inte följde den sociala koden på anstalten bland sexbrottslingarna.
Citera
2026-05-28, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Det är väl inte billigt? Du får spendera kanske 20 år i fängelse. Inte särskilt många är sugna på det om dom har familj, barn, föräldrar, syskon osv.

Det är ingenting med 20 år i svenskt hotell-fängelse gentemot att få död på ditt ena barns våldtäktsman och mördare
Citera
2026-05-28, 13:26
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Eklund verkar vara en hackkyckling oavsett vart han hamnar. Alltid någon som vill ge honom lite stryk. Jag kan inte säga att jag har något emot det direkt. Det han gjorde är avskyvärt.
Citera
2026-05-28, 13:28
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Den gången han fick stryk så var det för att han inte följde den sociala koden på anstalten bland sexbrottslingarna.

Vet du på vilket sätt han bröt mot den sociala koden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in