Ja, för ylar en fånge i ett upprört ögonblick på en sexbrottsavdelning om att "det är pris 100 000 kronor på hans huvud" så betyder det att det är SANT för i fängelser så ljuger man inte!
Jag säger ju det, ingen skulle skrika så om det inte är sant. Ingen skulle spela rik gangster i fängelset.
Det är otroligt att man typ aldrig hör om anhöriga som sätter pris på en mördares huvud. Om jag var Englas morsa så hade jag erbjudit hela bankkontot för att få badbollen slaktad. Skulle ju inte gå att sova en natt så länge han går runt och andas
Det är otroligt att man typ aldrig hör om anhöriga som sätter pris på en mördares huvud. Om jag var Englas morsa så hade jag erbjudit hela bankkontot för att få badbollen slaktad. Skulle ju inte gå att sova en natt så länge han går runt och andas
Det är extremt olagligt och man får väldigt många år i fängelset för en sådan sak.
Vet inte om det nödvändigtvis är bättre att ge Eklund en snabb död än att låta honom sitta inspärrad stressad och olycklig resten av sitt liv. Ut kommer han inte.
Nuförtiden är det väl förresten legio att fångar delar cell. Undrar vem som fått äran att vara inspärrad tillsammans med fettsäcken.
Eklund verkar vara en hackkyckling oavsett vart han hamnar. Alltid någon som vill ge honom lite stryk. Jag kan inte säga att jag har något emot det direkt. Det han gjorde är avskyvärt.