Jag undrar hur människor har råd att under en livstid få ihop pengar till ett hus, utan att bryta mot några regler?
Något jag tycker att bilägare, husägare osv ska tänka på är, vad kostar det där huset, bilen, diamantringen eller guldhalsbandet i mänskligt lidande under tiden du levt? Har det kostat människoliv? Koppla det till din ålder också, jag menar, har du puttrat runt med bilen och varit glad i nittio år? Samtidigt som det krigas lite varstans i världen? Det är snudd på äckligt. Men det är lite därför vi andra finns här för dig, så att du själv kan få vara lyckligast i hela världen, för det vill vi unna dig!
Det viktiga är att du mår bra och tar dina värdesaker för givet. Jag tycker
alla gemensamt ska åka kommunalt nu när busskorten går ner i pris.
Om Scatman kunde göra det så kan du också!