Citat:
Ursprungligen postat av
LadyCinderbottom
De har redan hackat på honom om henne men för en billig summa kan de få privata bilder, säkert en hel del som redan har fått, kan vara både motståndare och även egna laget.
I vissa intervjuer säger Viktor att han inte bryr sig men i vissa andra säger han att det gör ont när folk pratar om hans familj.
Man kan undra om lättklädda privata bilder gör ont eller bryr han sig inte?
Time will tell.
Citat:
Ursprungligen postat av
zeuyu
Komiskt att nicci sitter och talar högt och gapar om att visa sin man och sin kvinna respekt hit och dit. Men att skicka naket till gubbar som ska betala för att r’nka och få utlösning till hennes bilder är helt fine 🤣🤢
Är väl därför Viktor inte har sociala medier längre för att han mår väl fruktansvärt dåligt över att ständigt matas med konsekvenserna som han lättillgängliga fruga gör på sin telefon.
Citat:
Ursprungligen postat av
zeuyu
Undra om mamma Jeanette hjälper Nicci att fota i sänghalmen?
För min del blir all denna fixering av sex från N och J:s håll obekvämt och bara För mycket.
Men uppenbarligen finns det några där ute som gillar deras, ursäkta lågt ställda retorik.
Som flera här redan nämnt. Gubbslem som vältrar sig över det material som kastas framför deras ögon mot betalning.
Kosta vad det kosta vill. 🤮
Vad en vuxen väljer att göra är den vuxen nog att ta konsekvenserna av.
Min klump i magen formas främst av att det finns små barn i ett rum bredvid som sover och eller kanske till och med är vakna medan deras mamma frivilligt tar betalt för att ägna sin tid åt att naket genom bild/film objektifiera sig själv och således riskerar att locka till sig människor av ohederlig natur.
N utsätter självmant hennes familj för direkt fara i sin egen jakt på pengar.
Av det man kan se så har bilder/videos/konversationer med anspelningar på sex börjat att spridas utanför betalväggen och risken för oönskade kontakter, trakasserier/stalking, falska konton och negativ påverkan på familj samt framtida jobb ökar markant.
Som sagts...
Barn är ju oerhört känsliga för sinnesstämningar och likaså en moders brist på känslomässig och fysisk närvaro så var finns den respekten?
Att V går med på och mår bra i detta som Make och Fader är för mig helt overkligt, även om V själv tycks ha sina outtalade egenheter.