2026-05-26, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harlekina
100%!! Hon älskar ju van Gogh. Dock har ju han ett riktigt sovrum och inte ett vardagsrum med säng i.
Jag tror inte hon älskar van Gogh. Jag tror inte hon uppskattar eller förstår konst öht. Hon vill bara styla och verka kunnig, kulturell och speciell.
Citera
2026-05-26, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Jag tror inte hon älskar van Gogh. Jag tror inte hon uppskattar eller förstår konst öht. Hon vill bara styla och verka kunnig, kulturell och speciell.

Om någon med kulturellt kapital och snygg sa till Elsa att hon borde stava namnet Elsah så hade ringt Skatteverket asap.
Citera
2026-05-28, 08:29
Medlem
i dagens inlägg står hon inte på tå för en gångs skull, framsteg. aldrig förstått tjusningen med dessa kalla bowls fulla av massa mäktiga saker för övrigt. man blir mätt bara man ser det på foto. men det kanske är det som är poängen, att bli mätt alltså.
Citera
2026-05-28, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
i dagens inlägg står hon inte på tå för en gångs skull, framsteg. aldrig förstått tjusningen med dessa kalla bowls fulla av massa mäktiga saker för övrigt. man blir mätt bara man ser det på foto. men det kanske är det som är poängen, att bli mätt alltså.
Självklart står hon på tå på de bilder i den ljusblå klänningen där fötterna är bortklippta, för att få så smala ben som möjligt
Citera
2026-05-28, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Självklart står hon på tå på de bilder i den ljusblå klänningen där fötterna är bortklippta, för att få så smala ben som möjligt

Elsas ben kommer aldrig bli smala hur mycket hon än bantar.
Citera
2026-05-29, 14:28
Medlem
Om man nu inte har nötsmör och kokosflan och 14 ingredienser hemma för att göra en lyxgranola,tipsar jag om fattigvarianten: Filmjölk +knäckebröd i bitar + lite strösocker!
Citera
2026-05-30, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Om man nu inte har nötsmör och kokosflan och 14 ingredienser hemma för att göra en lyxgranola,tipsar jag om fattigvarianten: Filmjölk +knäckebröd i bitar + lite strösocker!

Tack för påminnelsen! Gott och så mycket mer i tiden än svindyr granola med dyra frön från jordens alla hörn.
Citera
2026-05-30, 09:23
Medlem
är ett tecken i tiden att folk frågar influencers om råd om allt möjligt, i dagens blogginlägg har folk tydligen undrat vad man ska ha på sina fönsterbräden. vad sägs om att tänka lite själv kanske. nä, man måste ha exakt samma färg på väggen som ens favorit-inredningsinfluencer. tröttsamt.
Citera
2026-05-30, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
är ett tecken i tiden att folk frågar influencers om råd om allt möjligt, i dagens blogginlägg har folk tydligen undrat vad man ska ha på sina fönsterbräden. vad sägs om att tänka lite själv kanske. nä, man måste ha exakt samma färg på väggen som ens favorit-inredningsinfluencer. tröttsamt.

Haha jag har då aldrig sett att hon fått den frågan i kommentarsfältet men tydligen är det en av de mest ställda frågorna hon får. Så otroligt meningslöst inlägg.
Citera
2026-05-30, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illm
Haha jag har då aldrig sett att hon fått den frågan i kommentarsfältet men tydligen är det en av de mest ställda frågorna hon får. Så otroligt meningslöst inlägg.
ja att man kan ha en krukväxt och en bok kunde jag kommit på själv haha
Citera
2026-05-30, 11:31
Medlem
"En av de absolut vanligaste frågorna jag får är hur man ska tänka när man inreder fönsterbrädor. Det är ju lite klurigt, eftersom alla har olika djup"

Verkligen? Frågar folk sånt? Är det jättesvårt?
Är det ens en grej att "inreda fönsterbrädor"?

Är väl bara ställa dit växter eller prylar man gillar?

Tror ärligt hon hittar på frågor nu för att få nåt nytt att skriva om,när bloggen innehåller så mkt upprepningar.
Citera
2026-05-30, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
"En av de absolut vanligaste frågorna jag får är hur man ska tänka när man inreder fönsterbrädor. Det är ju lite klurigt, eftersom alla har olika djup"

Verkligen? Frågar folk sånt? Är det jättesvårt?
Är det ens en grej att "inreda fönsterbrädor"?

Är väl bara ställa dit växter eller prylar man gillar?

Tror ärligt hon hittar på frågor nu för att få nåt nytt att skriva om,när bloggen innehåller så mkt upprepningar.

Elsa tänker ”att fönsterbrädor är lite som hyllor”. Är det det mest korkade denna människa någonsin sagt? Fönsterbrädan är väl de facto en hylla? Vad annars är det? Hon är så extremt blåst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in