2026-05-26, 22:31
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
VK är Västerbottens Kuriren gissar jag?
Då ska det bli intressant att ta del av den och framtida RPU då det verkar rätt troligt att döms på ett antal punkter.
Vad för störning kan det handla om? Personlighetsstörning säkerligen men kanske även mani?
Kanske någon form av tvångssyndrom?
Citera
2026-05-27, 20:27
Medlem
finns det nåt namn o foto på odjuret?
Citera
2026-05-27, 20:29
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irgendwie
Mamman har skrivit sånt här på både Linkedin och Facebook hela tiden, om hur oskyldige lille Kevin utsätts för förtal av hemska Flashback.

Samtidigt sitter hon och godhetsknarkar och svamlar om gängkriminalitet och högerextremism hit och dit, som är fullständigt irrelevant till detta Kevin håller på med.

"Näthat och falska rykten". Pinsamt. Uppfostra din son istället.

Dra åt helvete vad gammal mamman ser ut att vara. Får kyrkpastor-vibb av kärringen också. Vem är pappan?

Har chai några syskon?
Vad är fel med familjen som fått gossebarnet att sitta och styra folk att hugga gamla farbröder?

Nu skriver Aftonbladet om detta igen på kvällskvisten. Hoppas kärringen får sig trevlig läsning innan kvällsbönen.

Jag hoppas att den här gossen också får ett pris på sin skalle på kåken, likt Anders Eklund och andra psyksjuka dårar verkar få i dagens Sverige.
Citera
2026-05-27, 20:58
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
Exakt hur länge han blir inlåst ska jag låta vara osagt, men rättsmedicinsk vård för farliga dårar kan vara en bra stund. Längre än ett genomsnittligt svenskt livstidsstraff.

Psykopat med grova sexual/våldsamma sadistiska böjelser, "Kevin" kommer att bli inlåst på sluten rättspyk och jag tvivlar på att han någonsin kommer ut igen. Psykopater som honom går inte att rehabilitera och är tickande bomber. Också jävligt duktiga på att dupera folk vilket gör dem ännu farligare.
Citera
2026-05-27, 21:34
Medlem
Blackmonks avatar
Kan ni hitta honom nu? Har han bytt namn? Fått hemlig identitet? Eller så har jag bara en usel dag när det gäller att hitta.. försökte söka på Ratsit, med det fanns bara två med samma födelsedatum och som heter Kevin. Båda hade dock helt andra extra namn och föräldrarna verkade inte heller stämma
Citera
2026-05-27, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Kan ni hitta honom nu? Har han bytt namn? Fått hemlig identitet? Eller så har jag bara en usel dag när det gäller att hitta.. försökte söka på Ratsit, med det fanns bara två med samma födelsedatum och som heter Kevin. Båda hade dock helt andra extra namn och föräldrarna verkade inte heller stämma
Namnen har tagits bort från ratsit. Och troligtvis från mrkoll också.
Citera
2026-05-27, 22:04
Medlem
TheBusters avatar
Ny artikel från AB

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Bxyj7Q/chais-svar-efter-attacken-mot-krister-82-gratskrattande-emoji

Citat:
Krister höggs ner när han var på väg hem efter att ha besökt sin fru på äldreboendet.

En kvinna i 50-årsåldern attackerades i närheten av en förskola.

Förövaren fick instruktioner i realtid från den utpekade 764-ledaren ”Chai”.

”Tryck hårt och sedan dra ner där bladet är”, ska han ha skrivit i en chatt.
Citera
2026-05-27, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Womenwarrior
Verkar finnas på Krimfup.se men man får inte dela länkarna därifrån

Kan du inte bara ladda upp pdf:erna åt oss andra?
Citera
2026-05-27, 22:10
Medlem
Varför ska detta aset få skyddad identitet? Det enda rätta här är avlivning. Han ska inte få existera en minut till i onödan.
Citera
2026-05-27, 22:22
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Jag har länken till han hos Ratsit i historiken i webbläsaren.

https://www.ratsit.se/20070921-Peter_Kevin_Leonard_Johansson_Robertsfors/kcdIU919W5_1KI_Q8_AM4Y36nwG_YwQNkNW02-ruzYU

Klickar man på den så hittas inte personen. Så han verkar ha fått sig borttagen där. Verkar vara lättare att få sig borttagen på Ratsit än Upplysning.se, fast sidorna ägs av samma gubbe. Det vet vi av tidigare erfarenhet.

På Upplysning.se finns han kvar.

https://www.upplysning.se/person/Kevin-Johansson/Robertsfors/2007/fba7715872

Hans morsa finns kvar på Ratsit.
Hans farsa verkar ha tagit bort sig från Ratsit.
Citera
2026-05-27, 23:33
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kappvandaren
Kan du inte bara ladda upp pdf:erna åt oss andra?

Ja kan någon ladda upp fup?

Har flera fupar jag kan ladda upp åt andra i utbyte.
Citera
2026-05-27, 23:37
Medlem
Hur laddar jag upp fup här? Hämtade ut den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här