2026-05-27, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
”Fin i kanten”
Skickar bilder i från duschen till främmande män som betalar 🤣

https://www.reddit.com/r/svenskatjejer_foton/comments/1t5pxnd/nicci_hernestig/

Citat:
https://www.reddit.com/r/Swedishbeauties/s/OSftxj7wJO

Vet Viktor vem han har gift sig med ?

Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Jag hade blivit så äcklad om min man höll på så. Vidrigt. Respektlöst mot den man är gift med och sina barn. Har hon Paow som förebild så rasar det snart rejält. Att lägga pengar och tid på att ta bort tatueringarna och vara en bra mamma hade varit en vettig prioritering med både utseendet och för familjen.

Alltså verkligen, ser ingen skillnad på detta och OF vem försöker hon lura!!!??? Värsta är att det finns på nätet för all framtid. Fokus och prioriteringar är verkligen så långt ifrån vart det borde vara, på barnen. Med J som hejar på och uppmuntrar detta. Allt för att visa upp sig och tjäna pengar. Inte konstigt hon fick rykte om sig att vara golddigger och famedigger
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2026-05-27 kl. 13:41.
Citera
2026-05-27, 13:00
Medlem
Undrar varför den profilen som alltid försvarade N har blivit blockad här inne? Vad har jag missat?
Citera
2026-05-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Så sjukt då N har suttit och klankat ner på andra tjejer .
Så är hon inte ett dugg bättre själv denna gång har hon verkligen gått för långt . Och sjunker allt längre och längre ner på min lista .
Tror inte ett skit på hennes historier längre .
En tjej som gång på gång säger att hon har varit ned tryckt och blivit utnyttjad som liten och vuxen skulle aldrig vissa upp sig på detta sätt .
Kan inte förstå att folk inte ser igenom hennes lögner .
Hur kan hennes mamma uppmuntra N till något sånt här ....
Blir äcklad , tänker hon någonsin på sina barn undrar jag .
Sa det redan i går vet N vilka äckel hon lockar till sig är hon medveten att hon utsätter sina barn för fara .
En vacker dag springer N på fel snubbe .
kanske dags för V att begära skilsmässa och ta med lilla C därifrån . Och kontakta A och göra en anmälan .
Detta är inte okej el normalt någonstans

Förstå mig rätt, håller med i det mesta. Men när det gäller sexuellt utnyttjade kvinnor (och män) har det visat sig att man kan reagera olika, de kan bli mer promiskösa eller varit innan eller tvärtom bli slutna. Det finns inga regler hur man reagerar på sexuella trauman.

Däremot inte konstigt att folk undrar vad som pågår när hennes höga svansföring blir avslöjat. Hur hon hela tiden vill framstå som finare och att hon "håller på sig". Det hon kritiserar andra för, som one night stand och "rynkar på näsan åt". Tycker nog detta är ganska mycket äckligare, dubbellmoral på hög nivå.

Hade det bara drabbat henne tror inte många reagerat, men nu är det två barn där deras säkerhet kan sättas på spel med alla äcklen ute på nätet, godtroget att tro att alla är normala.

Alla historier om hur hon inte är den som gjort fel. Som att åka utomlands med barnet, bara för hon kunde och då skylla på staten att det tagit tid 🤐
Hon glömmer och ljuger om en hel del är därför jag inte tror henne. Gäller att ha bra minne om man ska ljuga och ändra narrativ med tiden. Nedtryckt tror jag inte på däremot osäker pickme girl som är så uppmärksamhetstörstande som inte tål nej för då känner hon sig nedtryckt 🤷‍♀️

Att hon inte är helt "normal" blir ju allt tydligare för fler. Problemet är att hon säger så mycket dumt och sedan gör det själv. Tydligt att hon skulle väntat med barn och inte tillgodosett J:s önskan om att bli ung mormor.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2026-05-27 kl. 13:46.
Citera
2026-05-27, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Undrar varför den profilen som alltid försvarade N har blivit blockad här inne? Vad har jag missat?

Blockerad fram tills slutet på oktober pga ohörsamhet
Citera
2026-05-27, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Förstå mig rätt, håller med i det mesta. Men när det gäller sexuellt utnyttjade kvinnor (och män) har det visat sig att man kan reagera olika, de kan bli mer promiskösa eller varit innan eller tvärtom bli slutna. Det finns inga regler hur man reagerar på sexuella trauman.

Däremot inte konstigt att folk undrar vad som pågår när hennes höga svansföring blir avslöjat. Hur hon hela tiden vill framstå som finare och att hon "håller på sig". Det hon kritiserar andra för, som one night stand och "rynkar på näsan åt". Tycker nog detta är ganska mycket äckligare, dubbellmoral på hög nivå.

Hade det bara drabbat henne tror inte många reagerat, men nu är det två barn där deras säkerhet kan sättas på spel med alla äcklen ute på nätet, godtroget att tro att alla är normala.

Alla historier om hur hon inte är den som gjort fel. Som att åka utomlands med barnet, bara för hon kunde och då skylla på staten att det tagit tid 🤐
Hon glömmer och ljuger om en hel del är därför jag inte tror henne. Gäller att ha bra minne om man ska ljuga och ändra narrativ med tiden. Nedtryckt tror jag inte på däremot osäker pickme girl som är så uppmärksamhetstörstande som inte tål nej för då känner hon sig nedtryckt 🤷‍♀️

Att hon inte är helt "normal" blir ju allt tydligare för fler. Problemet är att hon säger så mycket dumt och sedan gör det själv. Tydligt att hon skulle väntat med barn och inte tillgodosett J:s önskan om att bli ung mormor.

Krishanteringen i detta måste bli Nicci i en svartvit sjukhusbild efter att ha stukat foten under sitt ”dansande” och stöttade maken bredvid.
Citera
2026-05-27, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Jag uppfattade också att hans kroppsspråk sa annat än orden han sa. Nicci fiskar efter komplimanger hela tiden, vad ska han säga!? 🙄

Det jag hade önskat är lite fler följdfrågor på påståeende hon gjort och gör ännu.
Som det med att N envist insisterar att A inte har hört av sig samtidigt som hon polisanmält honom när han gjort. Någon får gärna förklara den ekvationen om de kan. Det nya nu är att skylla på staten för att det tagit tid, aldrig ta eget ansvar i konflikten.

Tror du vissa är synska här? Såg en kommentar nämligen som fick mig att tänka tillbaka till deras säsong i LI.

Det är frukostscenen när de pratade om fetischer och sex. Ämnet strypsex från N kom upp i form av kroppsspråk (händer mot hals) då byttes kameravinkel mot A där han frågar typ, gillar du sånt? Tänkte direkt att A skulle få skit av N för det i framtiden. Hur visste jag och andra, kan det vara på grund av hennes tidigare beteende tro!? 🤐

Är fortfarande chockad av det som framkom om A av Niccis sida som lades upp här, om det stämmer hoppas han sökt och fått hjälp. OM det inte stämmer att han även då sökt och får hjälp. Hemskt vilket som

Vad går länken till?

Håller med.
MB hade kunnat ställa mer följdfrågor istället för fler raka korta frågor. Sedan vet man ju inte om N i förväg önskat eller icke önskat att "vissa" ämnen ska tas upp i intervjun.

"Känsliga ämnen" brukar ofta diskuteras innan så att gästen vet vad som ev. kommer att tas upp och kan förbereda sig därefter.
Det känns som om MB intervju är mer spontan än planerad då han ofta utgår ifrån tittar/följarfågor. Men hur det är i just den produktionen fullt ut vet man ju inte.

Kom ihåg att LI-scenen när strypsexet fördes på tal kändes smått olustig. Minns att jag redan då tyckte N var ganska sliskig och På. Framförallt när hon lade sitt sikte mot AP.
Tycker inte heller hon (indirekt) var särskilt "snäll"/respektfull mot Celine.

Och som sagts, klipparen är mycket bra på att ändra fokus på ansikten för att skapa nyfikenhet hos tittarna och för att den all.änna massan ska bilda sig en uppfattning om någon oavsett om det stämmer överens med verkligheten eller ej.

Vad gäller A så håller jag med. Chockad över det negativa som framkommit samtidigt som man inte kan undgå att tänka på Hur det ens kan ha skett och eller varit möjligt.
Jag hoppas verkligen att A har fått den hjälp han önskar och behöver samtidigt som man får önska honom lycka till med sin nya kärlek och att relationen med C växer sig allt starkare för var gång de träffas.

Ps. Länken är bara en Screen från podden när J & N pratar om "bomber" och där N himlar med ögonen gentemot sina lyssnare.
🙏
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-27 kl. 15:13.
Citera
2026-05-27, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Håller med.
MB hade kunnat ställa mer följdfrågor istället för fler raka korta frågor. Sedan vet man ju inte om N i förväg önskat eller icke önskat att "vissa" ämnen ska tas upp i intervjun.

"Känsliga ämnen" brukar ofta diskuteras innan så att gästen vet vad som ev. kommer att tas upp och kan förbereda sig därefter.
Det känns som om MB intervju är mer spontan än planerad då han ofta utgår ifrån tittar/följarfågor. Men hur det är i just den produktionen fullt ut vet man ju inte.

Kom ihåg att LI-scenen när strypsexet fördes på tal kändes smått olustig. Minns att jag redan då tyckte N var ganska sliskig och På. Framförallt när hon lade sitt sikte mot AP.
Tycker inte heller hon (indirekt) var särskilt "snäll"/respektfull mot Celine.

Och som sagts, klipparen är mycket bra på att ändra fokus på ansikten för att skapa nyfikenhet hos tittarna och för att den all.änna massan ska bilda sig en uppfattning om någon oavsett om det stämmer överens med verkligheten eller ej.

Vad gäller A så håller jag med. Chockad över det negativa som framkommit samtidigt som man inte kan undgå att tänka på Hur det ens kan ha skett och eller varit möjligt.
Jag hoppas verkligen att A har fått den hjälp han önskar och behöver samtidigt som man får önska honom lycka till med sin nya kärlek och att relationen med C växer sig allt starkare för var gång de träffas.

Ps. Länken är bara en Screen från podden när J & N pratar om "bomber" och där N himlar med ögonen gentemot sina lyssnare.
🙏

Hoppas verkligen på det bästa för dem🙏🩷

Ja det är en mils skillnad lyssna eller se på yt där det är mycket himlande med ögonen och grimaser. Kroppsspråket ger en helt annan innebörd till det som sägs när man ser det, ganska osympatiskt om du frågar mig.
Citera
2026-05-27, 18:05
Medlem
Andreas har postat ett kort klipp på Instagram angående att han numera börjat träffa chiara
Citera
2026-05-27, 18:17
Medlem
Ang As klipp; så fint att höra 😍 Han ser genuint glad ut.
Citera
2026-05-27, 18:37
Medlem
Citat:
Andreas har postat ett kort klipp på Instagram angående att han numera börjat träffa chiara

Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Ang As klipp; så fint att höra 😍 Han ser genuint glad ut.

🙏❤️
Ja, A visar verkligen hur lycklig han är över hur relationen mellan C & honom har utvecklats.
Citera
2026-05-27, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78

Det var solklart att det till slut skulle ske
Ett halv år dessutom undra hur hen överlever att inte kunna skriva något här 😂
Citera
2026-05-27, 18:52
Medlem
Citat:

Ja jag såg det precis ! Hans ögon när han pratar om henne 😍 så varmt !
Helt säker på att J kommer smacka upp en video där C ropar pappa till V nu 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in