2026-05-26, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Hur länge tror ni Benjoo blir kvar i Asien? kommer det vara permanent eller kommer han flytta tillbaka snart?
Han kommer aldrig flytta tillbaka självmant
Citera
2026-05-26, 21:47
Medlem
Citat:
Hur länge tror ni Benjoo blir kvar i Asien? kommer det vara permanent eller kommer han flytta tillbaka snart?

Han gör nog allt i sin makt för att vara där så länge som möjligt
Citera
2026-05-26, 22:04
Medlem
Telepatisks avatar
Imponerande att han fortfarande lever och att han inte har brutit ihop totalt rent psykiskt än..
Citat:
Ursprungligen postat av Anvilmeta500
Jag trodde hans hjärna var hans starkaste del eller var det psyket
Haha!
Citera
2026-05-26, 22:35
Medlem
Ne fan vad elaka ni är Benjoo jag har top 2 iq in the world!!
Citera
2026-05-26, 22:36
Medlem
Om ni i tråden får spekulera vilka doser hade varit rimliga för Benjoo.?
Citera
2026-05-26, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005

Jag tror på fullaste allvar att han hade kunnat uppnå sin nuvarande fysik helt naturligt, alternativt på en låg / rimlig dos, eftersom han har såpass dåliga gener

Jag skulle nog säga att 500mg test, och kanske lite anavar eller d-ball, fast det förutsätter att han ej tränar som en liten flicka

Men det är mycket enklare att pump & fluff träna och bara öka dosen hela tiden, även fast det är rent livsfarligt i hans fall, när han är såpass liten och också har hjärtproblem redan
Citera
2026-05-27, 05:33
Medlem
Citat:
Jag tror på fullaste allvar att han hade kunnat uppnå sin nuvarande fysik helt naturligt, alternativt på en låg / rimlig dos, eftersom han har såpass dåliga gener

Jag skulle nog säga att 500mg test, och kanske lite anavar eller d-ball, fast det förutsätter att han ej tränar som en liten flicka

Men det är mycket enklare att pump & fluff träna och bara öka dosen hela tiden, även fast det är rent livsfarligt i hans fall, när han är såpass liten och också har hjärtproblem redan

Ja alltså hans fysik är ju natty achievable och om han hade haft mindre midja och lite bättre ben+rygg+underarmar så hade han sett större ut än nu, nu vettefan om hans midja kommer från preparat men men
Citera
2026-05-27, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
1 ampull Sustanon var 3e eller var 4e dag hade varit rimligt. Men det är dom 2 sista repsen man växer av och Benjoo klarar inte av att pressa sig, så doping i hans fall är helt onödigt.. Att han kallar sig Bodybuilder är skrattretande. Fan nu var jag elak igen.
Citera
2026-05-27, 12:46
Medlem
Här går han på gatan och pratar som en pundare om anabola och hur han är nån slags supermänniska 37:00

https://youtu.be/_pvPOXCK9qc
Citera
2026-05-27, 15:35
Medlem
Vad tror ni hade hänt om Benjoo mot all förmodan faktiskt blev lite halvt framgångsrik och började tjäna åtminstonde en bra lön, inget galet men om han fick tag på 30-50k per månad iaf? (som han inte skattar på såklart, utan rätt ner i fickan)
Citera
2026-05-27, 16:09
Medlem
Nu har det hänt, självaste Benjoo reagerar på flashback tråden!

https://www.youtube.com/watch?v=Fqopi1CKQY0
Citera
2026-05-27, 16:33
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Nu har det hänt, självaste Benjoo reagerar på flashback tråden!

https://www.youtube.com/watch?v=Fqopi1CKQY0

Började precis kolla. Han förnekar att han i perioder vart fake natty. Buzz Lightyear. Har väl ingen glömt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in