2019-07-03, 21:54
Bannlyst
Självupptagenhet och brist på självreflektion.
Citera
2019-07-03, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Dyslexi.
Märker man fort när man träffar på nätet, finns många som inte kan skriva ordentligt. De har nog inte dyslexi på riktigt men ändå dåliga på att skriva.
Vet inte vad mer!!.. Går ju komma på massor.
Lata/oambitiösa, ful röst... taskig attityd...
Hallå! Skriver man fort på telefonen så blir det endel stavfel, framför allt om man skriver mycket och försöker att hålla konversationen igång 😘
Bara här fick jag rätta till 3st stavfel

Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Kul att tråden mestadels består av män som är kränkta över att den finns, trots att den motsvarande om kvinnor är betydligt längre.

Ja, där tycker vi olika helt klart. Jag tar någon intelligent men okunnig framför dum men med vissa kunskaper. Jag är nog mer inriktad på facklitteratur faktiskt. Sen är ju inte det roliga vad man redan vet, utan att utforska nya saker tillsammans. Det gör jag hellre med någon smart än med någon dum, bland annat för att det är min allmänna uppfattning att dumma människor oftare är rädda för att prova nya saker.
Inte nån direkt kränkt väl? Men tråden måste ju få diskuteras annars så blir det en simpel listtråd och då kommer den att kastas
Citera
2019-07-03, 22:07
Medlem
Citat:
Kul att tråden mestadels består av män som är kränkta över att den finns, trots att den motsvarande om kvinnor är betydligt längre.

Ja, där tycker vi olika helt klart. Jag tar någon intelligent men okunnig framför dum men med vissa kunskaper. Jag är nog mer inriktad på facklitteratur faktiskt. Sen är ju inte det roliga vad man redan vet, utan att utforska nya saker tillsammans. Det gör jag hellre med någon smart än med någon dum, bland annat för att det är min allmänna uppfattning att dumma människor oftare är rädda för att prova nya saker.

Vad menar du med "prova nya saker"?
Citera
2019-07-03, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
HAHA aldrig i livet <3 Vilka är dina topp 3 egenskaper från listan? Eller behöver du 5 stycken kanske?
Alla utom typ två delar förstaplats 😉
Citera
2019-07-03, 22:14
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMcCoy
Alla utom typ två delar förstaplats 😉
Hahaha!!! Fan vad osexigt, det kan ju inte blir värre än vad det redan är? Jo att du förlorar jobbet! Du har iallafall självkännedom, det är något det med Dålig humor har du väl ändå inte? Du verkar ju rätt skön ändå som kan bjuda på dig själv!
Citera
2019-07-03, 22:20
Medlem
Män som är för skrytsamma och tror dom liksom är bäst på allt.

Ointelligenta män med fördomar och som vägrar se på människor som dem är utan utgår ifrån bara förutfattade meningar.

Allt för lata män som inte vill eller orkar göra annat än att sitta i timtal i soffan och äta chips/ostkrokar varje kväll.

Dålig hygien.
Citera
2019-07-03, 22:21
Medlem
Citat:
Hahaha!!! Fan vad osexigt, det kan ju inte blir värre än vad det redan är? Jo att du förlorar jobbet! Du har iallafall självkännedom, det är något det med Dålig humor har du väl ändå inte? Du verkar ju rätt skön ändå som kan bjuda på dig själv!
Jobbet?
Måste kolla din lista igen.... Hold om.
Citera
2019-07-03, 22:23
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cranium89
Vad menar du med "prova nya saker"?

Motsatsen till att enbart sträva efter att upprepa gårdagen?

Att försöka utforska världen och det här med att vara en människa som lever i den.
Citera
2019-07-03, 22:24
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMcCoy
Jobbet?
Måste kolla din lista igen.... Hold om.
Ah förlåt, det var jag som missförstod och trodde du menar att du hade alla förutom nr 2! Jo du stämmer ju in på hela min lista uppenbarligen Grattis! Eller?
Citera
2019-07-03, 22:26
Medlem
Citat:

Precis vad jag hade för mig
Citat:
WT - Lever på soc - Sjukt osexigt och oansvarigt/barnsligt.
Inga framtidsplaner/mål.
Inget körkort eller arbete.
Lat
Allt det där och speciellt det fetaste.
Citera
2019-07-03, 22:29
Medlem
Citat:
Motsatsen till att enbart sträva efter att upprepa gårdagen?

Att försöka utforska världen och det här med att vara en människa som lever i den.

Jag förstår inte vad du menar i konkret mening. Öppenhet till att kunna byta livsstil med dig, inklusive geografiskt?
Citera
2019-07-03, 22:35
Medlem
Grollarens avatar
Brist på respekt
UG-män (ja det är väldigt omanligt)
Ohygienisk
Korkad

Det är nog de fyra värsta iallafall. Män med dessa egenskaper/beteenden kan jag inte ens överväga att ge en chans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in