Keso-sperma??? 😂
•Dålig attityd.
•Avsaknad av vett och etikett med rapande, fjärtande, snorande (och särskilt om personen skrattar, dvs handlar enbart om när det görs för att det saknas folkvett, inte för något litet misstag).
•I det ovan ingår att gå omkring naken eller värre, tro att man bara kan plocka fram den. (Har råkat ut för en sådan, fortfarande känner jag avsmak).
•Konstiga sexuella repliker som att personen tänder på 50+ eller varit med så gamla (efter 30 tycks män tro att det ska glädja mig som gammal kvinna) eller säga att de är en liten pojke (nej det är aldrig hett att höra en man säga sådant utan frånstötande), prat om analsex, frågor om mitt sexliv.
•När deras liv cirkulerar kring vad mamma tycker. Mamma städar. Mamma bestämmer.
• När de pratar om vad andra kvinnor gillar och inte gillar (eh jag är jag och inte intresserad i sammanhanget).
•När de inte respekterar mina gränssättningar eftersom jag är trevlig (du menar det egentligen inte eller är inte värd respekt).
•När de markerar mig som en sådan, särskilt om de pratar om sex: Som du är... (Eh okej... idiot).
•Det värsta är män som skrattar åt att man utsatts för mäns våld eller sexuella våld, behandlats illa eller när man är ledsen. Sjukt vanligt med män som skrattar (ler stort och inte visar medkänsla) om man gråter.
Finns så mycket manliga beteenden att det skulle bli noveller. Allt det män sedan påstår inte handlar om sexism och kvinnoförtryck utan är kvinnans eget fel eftersom hon inte förtjänar respekt (som inte är född man dvs)
Förutom äcklet med kroppsljud så är det givetvis främst icke svenska män som uppträder likt ovan enligt bredare erfarenheter. Det vi aldrig får prata om för att det är alla män.