2019-07-03, 14:15
Medlem
Som rubriken lyder, vad är det mest oattraktiva hos en man?
Enligt mig är det:
Dålig hygien
Fetma eller extremt spinkig
Osmart/obildad
Arbetslös utan ambitioner och driv
Överdrivet skrytsam machomupp med töntiga förlegade skämt om kvinnor,eller
Motsatsen; ryggradslös, osäker/undergiven, klängig, gråtmild.
Kramsnusare som har halva käften med snus och kletar av resterna på husknuten eller byxan eller annat som är närmast.
Keso-sperma
Citera
2019-07-03, 14:27
Medlem
Haha är keso-sperma en grej tjejer snackar om alltså. Tror inte jag definierar min som keso, och tur är väl det, lät obehagligt för alla inblandade.
Citera
2019-07-03, 14:28
Medlem
Predatores avatar
Nu är jag inte kvinna, men mansgris beteende i kombination med fetma är nog det oattraktivaste som finns? Sen undrar jag över din sista punkt där, keso-sperma? Du kanske är en riktig spermakonnässör och delar in det i olika smaker, eller syftar du på konsistensen?
Citera
2019-07-03, 14:38
Medlem
Keso-sperma??? 😂

•Dålig attityd.

•Avsaknad av vett och etikett med rapande, fjärtande, snorande (och särskilt om personen skrattar, dvs handlar enbart om när det görs för att det saknas folkvett, inte för något litet misstag).

•I det ovan ingår att gå omkring naken eller värre, tro att man bara kan plocka fram den. (Har råkat ut för en sådan, fortfarande känner jag avsmak).

•Konstiga sexuella repliker som att personen tänder på 50+ eller varit med så gamla (efter 30 tycks män tro att det ska glädja mig som gammal kvinna) eller säga att de är en liten pojke (nej det är aldrig hett att höra en man säga sådant utan frånstötande), prat om analsex, frågor om mitt sexliv.

•När deras liv cirkulerar kring vad mamma tycker. Mamma städar. Mamma bestämmer.

• När de pratar om vad andra kvinnor gillar och inte gillar (eh jag är jag och inte intresserad i sammanhanget).

•När de inte respekterar mina gränssättningar eftersom jag är trevlig (du menar det egentligen inte eller är inte värd respekt).

•När de markerar mig som en sådan, särskilt om de pratar om sex: Som du är... (Eh okej... idiot).

•Det värsta är män som skrattar åt att man utsatts för mäns våld eller sexuella våld, behandlats illa eller när man är ledsen. Sjukt vanligt med män som skrattar (ler stort och inte visar medkänsla) om man gråter.

Finns så mycket manliga beteenden att det skulle bli noveller. Allt det män sedan påstår inte handlar om sexism och kvinnoförtryck utan är kvinnans eget fel eftersom hon inte förtjänar respekt (som inte är född man dvs)

Förutom äcklet med kroppsljud så är det givetvis främst icke svenska män som uppträder likt ovan enligt bredare erfarenheter. Det vi aldrig får prata om för att det är alla män.
Citera
2019-07-03, 14:38
Medlem
kalkryggars avatar
Den listan gäller väl vad som är oattraktivt hos kvinnor också?

Med undantag det där gällande keso-sperman då antar jag (vet inte vad det är iof).

När det gäller snusandet så är det oattraktivt med tjejer som har snus i vad för form den än är. Vidrigt!
Citera
2019-07-03, 14:43
Avslutad
Jag har efter många år i celibat gett mig ut i dejtingdjungeln igen och lärt mig vad jag inte uppskattar:

Spinkiga killar.
Vältränade killar (har inget emot en ölmage)
Könshår.
Dålig hygien/kroppslukt.
Rakat huvud och rakat ansikte.
Piercings.

Humorbefriade män går bort.
Hatar dom som alltid säger "hehe".
Ug eller switchmän är inte riktiga män (förlåt).
Desperata män är äckliga, även dom som kallar en fegis.
Mansgrisar och duminanta borde skjutas.
Dryga översittare som förolämpar en ("på skämt") och tror att det ska göra en våt i trosan.
Citera
2019-07-03, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Predatore
Nu är jag inte kvinna, men mansgris beteende i kombination med fetma är nog det oattraktivaste som finns? Sen undrar jag över din sista punkt där, keso-sperma? Du kanske är en riktig spermakonnässör och delar in det i olika smaker, eller syftar du på konsistensen?

Haha spermakonnässör? Nej jag syftade mer på själva konsistensen. Det finns de som har sperma likt keso. Det blir inga sprut där inte, mer ett slött vulkanutbrott med kesokonsistens. Mkt obehagligt enligt mig, hua!
Citera
2019-07-03, 14:49
Medlem
Rullandegalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zirik
Jag har efter många år i celibat gett mig ut i dejtingdjungeln igen och lärt mig vad jag inte uppskattar:

Spinkiga killar.
Vältränade killar (har inget emot en ölmage)
Könshår.
Dålig hygien/kroppslukt.
Rakat huvud och rakat ansikte.
Piercings.

Humorbefriade män går bort.
Hatar dom som alltid säger "hehe".
Ug eller switchmän är inte riktiga män (förlåt).
Desperata män är äckliga, även dom som kallar en fegis.
Mansgrisar och duminanta borde skjutas.
Dryga översittare som förolämpar en ("på skämt") och tror att det ska göra en våt i trosan.

Där fick du nog med varenda man i världen, celibat kanske är att föredra ändå?
Citera
2019-07-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Keso-sperma??? 😂

•Dålig attityd.

•Avsaknad av vett och etikett med rapande, fjärtande, snorande (och särskilt om personen skrattar, dvs handlar enbart om när det görs för att det saknas folkvett, inte för något litet misstag).

•I det ovan ingår att gå omkring naken eller värre, tro att man bara kan plocka fram den. (Har råkat ut för en sådan, fortfarande känner jag avsmak).

•Konstiga sexuella repliker som att personen tänder på 50+ eller varit med så gamla (efter 30 tycks män tro att det ska glädja mig som gammal kvinna) eller säga att de är en liten pojke (nej det är aldrig hett att höra en man säga sådant utan frånstötande), prat om analsex, frågor om mitt sexliv.

•När deras liv cirkulerar kring vad mamma tycker. Mamma städar. Mamma bestämmer.

• När de pratar om vad andra kvinnor gillar och inte gillar (eh jag är jag och inte intresserad i sammanhanget).

•När de inte respekterar mina gränssättningar eftersom jag är trevlig (du menar det egentligen inte eller är inte värd respekt).

•När de markerar mig som en sådan, särskilt om de pratar om sex: Som du är... (Eh okej... idiot).

•Det värsta är män som skrattar åt att man utsatts för mäns våld eller sexuella våld, behandlats illa eller när man är ledsen. Sjukt vanligt med män som skrattar (ler stort och inte visar medkänsla) om man gråter.

Finns så mycket manliga beteenden att det skulle bli noveller. Allt det män sedan påstår inte handlar om sexism och kvinnoförtryck utan är kvinnans eget fel eftersom hon inte förtjänar respekt (som inte är född man dvs)

Förutom äcklet med kroppsljud så är det givetvis främst icke svenska män som uppträder likt ovan enligt bredare erfarenheter. Det vi aldrig får prata om för att det är alla män.

Håller med på alla punkter!
Citera
2019-07-03, 14:55
Medlem
Etta.Places avatar
Brist på nyfikenhet och upptäcktslust i livet. Både gällande sex och det mesta. Det är en sak att veta vad man gillar och en annan att bara vilja ha mammas jävla köttbullar resten av livet och allt annat är läskigt och ointressant.

Låg intelligens och mer specifikt bristande verbal förmåga. Bristande allmänbildning gör mig inte så mycket så länge man kan förklara eventuella missade företeelser för mannen och han begriper, det är när han antingen inte begriper eller bara inte vill veta (se ovan) det blir jävligt avtändande. Män som inte kan formulera ens ett par meningar på någorlunda korrekt svenska, inte ens när de försöker få till en träff, får mig att fly.
Citera
2019-07-03, 14:56
Medlem
Snubbighet/macho - känner behov av att hävda sig hela riden
Mansbebisar - kan inte ta hand om sig själva eller sköta hemmet

Mer ytliga saker så gillar jag inte tillgjord stil, tex modekläder och sånt fjoll.
Citera
2019-07-03, 15:08
Avstängd
HarryScheinens avatar
Vad är:
- Ug eller switchmän är inte riktiga män?
- Keso-sperma?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in