2026-05-27, 06:10
Medlem
Fick injektion igår, känns som någon slagit mig på sätesmuskeln med en hammare. Svårt att ställa mig upp, vafan kan ha hänt? Aldrig haft ont förut
Citera
2026-05-27, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Fick injektion igår, känns som någon slagit mig på sätesmuskeln med en hammare. Svårt att ställa mig upp, vafan kan ha hänt? Aldrig haft ont förut

Tämligen normalt, du sticker ju i muskeln. Brukar gå över efter en dag, håll dig i rörelse
Citera
2026-05-27, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RefuseThatDufus
Tämligen normalt, du sticker ju i muskeln. Brukar gå över efter en dag, håll dig i rörelse

Haft nebido i många år, aldrig fått ont dagen efter. Japp efter korta, haltande promenader så är det ganska bra redan nu Kunde fanken knappt gå imorse när jag vaknade.
Citera
2026-05-28, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Haft nebido i många år, aldrig fått ont dagen efter. Japp efter korta, haltande promenader så är det ganska bra redan nu Kunde fanken knappt gå imorse när jag vaknade.

Går också på TRT sedan 3 år tillbaka, tycker det beror på hur duktig sköterskan är på att sticka… Ibland märker man inget alls och ibland verkar de träffat någon nerv :-D
Citera
2026-05-28, 13:58
Medlem
Citat:
Går också på TRT sedan 3 år tillbaka, tycker det beror på hur duktig sköterskan är på att sticka… Ibland märker man inget alls och ibland verkar de träffat någon nerv :-D

För några år sen åkte nog klumpen och tryckte på ischias, kmr ihåg strålande smärta ner till foten i 2-3v. Men detta var nytt. Plus att jag hade 38.5 graders kroppstemperatur igår och idag ganska seg. Dock är smärtan avtagande men "större". Nåja, man är ju inte döende iaf, haha.
Citera
Igår, 17:47
Medlem
Citat:

En fråga, kanske du eller någon annan kan svara på. Ibland sticker dem ju högt upp ner mot sätesmuskeln och ibland typ rakt in. Spelar det någon roll? Nu var plåstret väldigt högt upp mot höftbenet typ. Jag är nålrädd som fan så jag har aldrig ens sett nålen Tänkte om man ska be om att få lägre stick? Nåväl, värken är borta nu, men den var helt brutal där morgonen efter då jag knappt kom ur sängen strax före 06. Herregud. Fick använda ett ben att halta mig fram på hela förmiddagen, haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in