2026-05-26, 19:58
Medlem
Barndomen och uppväxten kan vara en krånglig resa. Man har inte så mycket perspektiv på saker då. Så var glad att du inte slutade med en gammal hagga som Macron har gjort 😂
Citat:
Ursprungligen postat av rosemaryandthyme
Jag ångrar att jag var så låst i att vara kär i min min lärare åldrarna 12 till 19. Hon var absolut proffsigt kring det, men fan vad jag hade kunnat njuta av tonåren om inte allt hade handlat om henne...
Citera
2026-05-26, 20:00
Medlem
Att jag slutade sälja knark. Fan va det suger att arbeta
Citera
2026-05-26, 20:38
Medlem
Är i mina 20-årsåldern.

Att jag var otrogen. Vi har blivit tillsamans 2 år sammanlagt och även efter hon fick veta men tillslut lämna hon för vi bråkade hela tiden. Nästan 3 år efter det och jag tänker om henne varje dag fortfarande. Lyckades fortfarande inte hitta någon tjej jag kunde tänka att dejta med.
Att jag har slösat så mycket tid för värdelös universitet utbildning som har inte ens slutat än, fast det är redan jävla dags att skaffa någon normal karriär för ganska länge sedan.
Att jag var så delulu i mina tonårsåldern och tyckte att mitt liv var kass pga jag levde i ett “skitland” men inte för att jag hade inga kompisar och pluggade i skolan med totala idioter. Nu har jag ganska låg socialförmåga, således kan inte riktigt skaffa vettiga vänskaper, och har inte ens några typ barndomsvänner att ha kul med, så är jag mestadels en ensamvarg hela livet.

Men å andra sidan fattar jag att jag är ganska ung än och det är inte värd att ångra dessa saker för mycket.
Citera
2026-05-26, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Att jag fastnade på ett "skitjobb" från jag var 20-34. Borde ha studerat vidare direkt efter gymnasiet.

Känner igen mig. Från 21 till 29.

Sade upp mig och nu är jag i lite limbo mellan arbetslös och lite deg som kommer in.

Men det är inte så stabilt än och det är fortfarande orimligt svårt att luska ut vart jag faktiskt vill.
Citera
2026-05-26, 21:07
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
För mig som är mellan 25-35.
Det jag ångrar mest är att jag har en svag förmåga att älska mig själv och andra pga att jag vill att allt ska vara perfekt. Jag ångrar även att jag tänker för mycket på framtiden och att jag scrollar för mycket i telefonen.
Jag önskar jag kunde förändra detta i mig själv.

Vad ångrar du mest i livet?
Vad kunde du ha gjort något bättre åt?
Skriv gärna ålderspann, det behövs inte men det ger mig fler perspektiv i olika åldrar.
Jag ångrar nog hur jag förhåller mig till andras åsikter om mig själv. Om någon har en åsikt om mig så tar jag illa vid mig. Jag kan också känna att om jag hamnar i en situation där jag inte är med i "gänget", så blir jag också illa till mods. Men samtidigt så är det skönt, för jag är introvert och älskar egentid. Men kan ändå känna mig lite "mobbad" för snabbt. Andra verkar kunna tackla andras åsikter lättare än mig.
Citera
2026-05-26, 21:29
Medlem
Att jag tog mitt pensionssparande vid 25 år köpte en sportbil
Idag har det varit värt 18 700 000 skattat och klart 🤣😎
Har ändå 16år kvar till pension
Det grämer mig varje dag
Nu har jag bra med miljoner ändå
Men tyvärr inte 18,7 🤷🏼

Ja det grämer mig

Och att jag inte slicka mer ungdommsfittor på gamla goda tiden
Idag slappa kärringfittor man knappt vill stoppa kuken i

2 saker
Citera
2026-05-26, 21:52
Medlem
Dbloodss avatar
Att jag knegade i 15 år med riktig skitlön, borde utbildat mig direkt efter gymnasiet. Det är mycket bättre nu men på tok för sent.
Citera
2026-05-26, 22:23
Medlem
Att jag supit/spelat bort miljoner och sitter med 1.3m i skulder hos kfm.
Citera
2026-05-26, 22:28
Medlem
TUKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Att jag supit/spelat bort miljoner och sitter med 1.3m i skulder hos kfm.

Håller med. Ångrar all form av spelande och superi jag ägnat mig åt under ungdomens glansdagar.
Citera
2026-05-26, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TUK
Håller med. Ångrar all form av spelande och superi jag ägnat mig åt under ungdomens glansdagar.

En jävla misär är 30år och funderar på avsluta livet.
Citera
2026-05-26, 22:35
Medlem
Andy Flags avatar
Jag ångrade att jag aldrig pratade med min pappa. Nu har han varit död i 25 år.
Citera
2026-05-26, 22:42
Medlem
Inget. Ånger är en värdelös känsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här