Citat:
Ursprungligen postat av
hardkårr
Hash patty frozen FANTA är fan min favorit av allt som finns nu. Smakar och luktar verkligen fanta. Så sjukt len i halsen. Mjuk och intensiv high som sitter läänge. Och klingar av fint och rent. Räcker med 01 för att bli stukad.
Har även hämtat peanut butter breath och special queen one. Återkommer när jag testat
Fett! Tänkte själv haffa just peanut butter breath och special queen one nästa gång så rapportera gärna!
På grund av low funds funderade jag dock på Zkittles, så jag är glad att se att folk diggar den. Finns även en från samma säljare som heter King of Claws - har någon koll på den? Något billigare och ska vara Dry Sift.
Angående FANTAn så har jag bara smakat en spliff och älskade den. Köpte hashpatty Banana från samma tillverkare men tyckte det kändes som ganska stor skillnad, även om den också var fin med cleant rus. Men man ser bara på kakorna att det är skillnad - Fantan är mycket mörkare än Bananan.
Kan även tillägga att Black Lava var sweet, gick med en 0.13g holk och var bra kickad i några timmar, riktigt smooth rus med "botten" i det, jämför med Bananan som känns mer floaty, men tycker ändå knappt det är värt 300:-/g..