2026-05-24, 13:45
Medlem
Någon som vet hur det ser ut i Malmö? Ska ner över veckan och hade gärna sluppit ta med mig härifrån
Citera
2026-05-24, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Någon som vet hur det ser ut i Malmö? Ska ner över veckan och hade gärna sluppit ta med mig härifrån
Malmö har väldigt fina stämplar, rekommenderar skittles 2026, smakar godis! Potent jävel
Citera
2026-05-24, 16:28
Medlem
Hej Hej Någon som testat stämpel weekend dry shift
Citera
2026-05-25, 15:23
Medlem
De bara hämta skittles sålänge den finns, bästa dry jag har sett på gatan här i Svea, de + static från Mr G smakar som godis 🤤
Citera
2026-05-25, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Eller något konstigt skit, skulle aldrig våga röka något som efterliknar piatella för den där pengen, home cooked
Äkta piatela kostar 400kr för 1 gram den här är förmodligen thca hash altså inget syntetiskt men inte riktigt hash går att köpa online https://kushy.se/products/thca-hash-piatella-60
Citera
2026-05-25, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joker20
Äkta piatela kostar 400kr för 1 gram den här är förmodligen thca hash altså inget syntetiskt men inte riktigt hash går att köpa online https://kushy.se/products/thca-hash-piatella-60
Tror inte ens de, piatella liknande kanske men ända rätta är att sticka t don piatella i Barcelona, och där snackar vi. En coffeshop i Nerja sa till mig att det kan vara allt mellan 150-250 euro för ett gram piatella där nere. Undrar hur dom tillverkar "piatella" på thca shops o dylikt, skulle inte inhalera fake produkter
Citera
2026-05-25, 18:40
Medlem
Citat:
Någon som testat piatela uncle's farm med vit klister Lap på finns för 9k hg tänker att de måste vara thca hash? Med tanke på priset eller vad tror ni?
Dom går själva ut på sociala medier och säger att det kryllar med feiks, och ott att det bara säljs genom dom i Spanien.
Citera
2026-05-25, 21:37
Medlem
Hash patty frozen FANTA är fan min favorit av allt som finns nu. Smakar och luktar verkligen fanta. Så sjukt len i halsen. Mjuk och intensiv high som sitter läänge. Och klingar av fint och rent. Räcker med 01 för att bli stukad.

Har även hämtat peanut butter breath och special queen one. Återkommer när jag testat
Senast redigerad av hardkårr 2026-05-25 kl. 22:16.
Citera
2026-05-25, 23:17
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Hash patty frozen FANTA är fan min favorit av allt som finns nu. Smakar och luktar verkligen fanta. Så sjukt len i halsen. Mjuk och intensiv high som sitter läänge. Och klingar av fint och rent. Räcker med 01 för att bli stukad.

Har även hämtat peanut butter breath och special queen one. Återkommer när jag testat

Fett! Tänkte själv haffa just peanut butter breath och special queen one nästa gång så rapportera gärna!

På grund av low funds funderade jag dock på Zkittles, så jag är glad att se att folk diggar den. Finns även en från samma säljare som heter King of Claws - har någon koll på den? Något billigare och ska vara Dry Sift.

Angående FANTAn så har jag bara smakat en spliff och älskade den. Köpte hashpatty Banana från samma tillverkare men tyckte det kändes som ganska stor skillnad, även om den också var fin med cleant rus. Men man ser bara på kakorna att det är skillnad - Fantan är mycket mörkare än Bananan.

Kan även tillägga att Black Lava var sweet, gick med en 0.13g holk och var bra kickad i några timmar, riktigt smooth rus med "botten" i det, jämför med Bananan som känns mer floaty, men tycker ändå knappt det är värt 300:-/g..
Senast redigerad av Unoerro 2026-05-25 kl. 23:59.
Citera
2026-05-26, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Fett! Tänkte själv haffa just peanut butter breath och special queen one nästa gång så rapportera gärna!

På grund av low funds funderade jag dock på Zkittles, så jag är glad att se att folk diggar den. Finns även en från samma säljare som heter King of Claws - har någon koll på den? Något billigare och ska vara Dry Sift.

Angående FANTAn så har jag bara smakat en spliff och älskade den. Köpte hashpatty Banana från samma tillverkare men tyckte det kändes som ganska stor skillnad, även om den också var fin med cleant rus. Men man ser bara på kakorna att det är skillnad - Fantan är mycket mörkare än Bananan.

Kan även tillägga att Black Lava var sweet, gick med en 0.13g holk och var bra kickad i några timmar, riktigt smooth rus med "botten" i det, jämför med Bananan som känns mer floaty, men tycker ändå knappt det är värt 300:-/g..

Peanut butter breath var riktigt nice den med. Riktigt nice cleant rus, smaken på denna är riktigt terpig, smakar fruktigt och sött, eftersmaken lite åt mintiga toner.

Jag gillade verkligen black lavan också, men prisskillnaden är inte logisk enligt mig, den är i samma nivå som fantan imo.
Citera
2026-05-26, 11:20
Medlem
Citat:
Jag vet 100 procent fake men har en vän som har rökt den och han tyckte den va riktigt nice men jag är tveksam och undrar vad de är jag skulle tro att de är thca med tanke på priset

Har sett några olika labbrapporter på fake Piatella, tror det ska finnas en på danishents på reddit, gå tillbaka runt en månad.

Här är en annan: https://www.organicled.org/post/fake-piattella-laboratory-report

Ps Zkittles 73-120u 2026 season Dry Sift är fin! Samma klass som Watermelon Z 73u, Zkittles kanske är snäppet bättre eller så är den bara lite mer kurerad, Watermelon Z tog längre tid att kurera iallafall.
Citera
2026-05-26, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Har sett några olika labbrapporter på fake Piatella, tror det ska finnas en på danishents på reddit, gå tillbaka runt en månad.

Här är en annan: https://www.organicled.org/post/fake-piattella-laboratory-report

Ps Zkittles 73-120u 2026 season Dry Sift är fin! Samma klass som Watermelon Z 73u, Zkittles kanske är snäppet bättre eller så är den bara lite mer kurerad, Watermelon Z tog längre tid att kurera iallafall.
Har du testat king of claws? Håller hårt om de lilla skittles jag har kvar haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in