2026-05-25, 22:44
Medlem
cute.as.ducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Någon mer som följer Torbjörns förrädardagbok på instagram? I slutet av dagens avsnitt har han censurerat vem som mördas nästa gång. Jag får intrycket att det är Parham, alla andra har så korta namn som inte borde passa in i hans censurering.
Tycker snarare det ser ut som fyra bokstäver (och mellanrum), så jag gissar på Carl.
Citera
2026-05-26, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cute.as.duck
Tycker snarare det ser ut som fyra bokstäver (och mellanrum), så jag gissar på Carl.
Aha! Jag tänker att utrymmet ser ut att vara längre än ordet "mördas" så det borde få plats sex bokstäver plus mellanrum. Men okej, då kanske inte min ledtråd var så vattentät då, haha.
Citera
2026-05-26, 18:55
Medlem
cute.as.ducks avatar
Citat:
Aha! Jag tänker att utrymmet ser ut att vara längre än ordet "mördas" så det borde få plats sex bokstäver plus mellanrum. Men okej, då kanske inte min ledtråd var så vattentät då, haha.
Med tanke på hur stora mellanrum han brukar ha i sin dagbok har jag svårt att se att det finns tillräckligt med utrymme för 'Parham' bakom censuren.

Plus, det står mellan Carl och Tilda om man kollar det senaste avsnittet.
Senast redigerad av cute.as.duck 2026-05-26 kl. 18:59.
Citera
2026-05-27, 22:25
Medlem
Torbjörn lär ryka vid runda bordet.
Patrik är smart och dödar Johan eller Mona.
Det finns redan misstankar mot Tilda de sköter sig själv.
Citera
2026-05-28, 01:03
Medlem
Citera
2026-05-28, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekatten3

Det är ju typ så alla fattat han är inte trogen men de sparar ju honom
Citera
2026-05-28, 01:42
Medlem
Citera
2026-05-28, 03:40
Medlem
Skulle trogna vinna spelet kan man lika gärna lägga ned produktionen. Det ska in minst en förrädare till om man kollar till gamla säsonger, och de trogna har varit så usla att de knappast förtjänar den här vinsten.

Mona
Otroligt bra på det sociala samspelet. Hade hon inte varit det hade hon aldrig blivit partiledare för S. Dessvärre verkar hon vara lite slö i skallen när det kommer till att tänka strategiskt och logiskt.

Johan
Måste lida av narcissism eller någon annan slags personlighetssyndrom. Annars är han en mycket skicklig snackare som Förrädarna borde ha mördat tidigare. Får han tillräckligt med chanser kommer han tillslut att lyckas.

Anna
Klart den mest korkade som finns kvar, men är mycket övertygande genom sitt aggressiva självförsvar. Hon har så mycket känslor, vilket är svårt att fejka om hon hade varit förrädare.

Patrik
Spelar sin stereotyp mycket bra. Den nördiga fysikern som är bedrövlig i ett socialt spel där man måste kunna läsa kroppspråk och ansiktsuttryck. Vem köper inte det? Problemet med Patrik är att han verkar för passiviserad. Det kommer bara fungera tills dess att han står ensam kvar utan allians.

Parham
Inte så dum som han ser ut. Jag tycker han spelat väldigt strategiskt och det är imponerande att han tagit sig så långt. Framstår som trovärdig och autentisk. Det där mötet behövde han dock inte, så där gjorde han bort sig.

Torbjörn
Måste vara en av de sämre Förrädarna jag sett. Inget ont om Torbjörn, men det här är nog inte hans grej. Nervös, stel och en massa mikrouttryck som det bara skriker Förrädare om. Annars blandar han och ger mycket i sin strategi att det är svårt att avgöra om han är ett geni eller en idiot.

Scenario 1
Mördas Parham vinner Johan och Anna då det kommer bli svårt för Patrik och Torbjörn att övertala Mona.

Scenario 2
Mördas Johan tar Parham Torbjörn till möte och då ryker Torbjörn. Patrik står då utan allians.

Torbjörns låga trovärdighet tror jag sänker Förrädarna i år. Han är garanterad att åka. Patrik har noll chans att vinna om Scenario 1 inträffar. Scenario 2 kan han vinna, även om det kommer att bli svårt.

Patrik är smart, så självklart mördar han Johan.
Senast redigerad av Burgerbraukeller 2026-05-28 kl. 03:42.
Citera
2026-05-28, 04:29
Medlem
Proumbras avatar
Kan bli en riktigt snårig final detta, kanske vinner de trogna ändå

Lite roliga reaktioner i gravkammaren också.
Citera
2026-05-28, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnidBlyton
Jag väntar inte.

Det behöver du inte
Citera
2026-05-28, 09:06
Medlem
För att vara väldigt smart så är Patrik faktiskt ganska korkad.
Citera
2026-05-28, 09:08
Medlem
Citat:
Någon mer som följer Torbjörns förrädardagbok på instagram? I slutet av dagens avsnitt har han censurerat vem som mördas nästa gång. Jag får intrycket att det är Parham, alla andra har så korta namn som inte borde passa in i hans censurering.

Han tror jag dom mördar nästa gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in