Citat:
Ursprungligen postat av
Jorja
Jag tycker det har varit en riktigt rolig säsong. Särskilt gillar jag att finalen känns väldigt öppen och svår att förutse. Den enda deltagaren som jag egentligen hoppas inte kommer vinna är Parham som jag inte tycker ha bidragit med någonting under säsongen, han har bara försökt gå under radarn utan att lansera en enda egen teori.
Det har även varit väldigt lite bråk av typen Filip Dikmen och Maria Montazami, vilket jag tycker är skönt. Det enda är väl egentligen Anna Ankas obegripliga utbrott i senaste avsnittet och att Julia var lite högljudd, men jag tyckte hon höll det på en okej nivå.
Till skillnad från förra säsongen så har det även varit mycket mer splittrad röstning vid runda bordet, vilket är bra. Det är så snarkigt när ingen vågar sticka ut utan alla röstar på samma.
Summa summarum: en av de bättre säsongerna!
Jag håller med, det här är en av de bättre säsongerna, även internationellt. Man borde undvika att ta in mentalt efterblivna människor, som Filip och Anna.
Nu vet vi att Patrik är förrädare, men annars hade han fallit in under precis den beskrivning du gjorde av Parham.