2026-05-24, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Bekräftat av de som har överhört Pernilla ute på stan…
Han gör reklam för elbil på sin Instagramsida och vilken tjockis😵. Kagge på riktigt. Måste ha lagt ner allt vad träning heter...
Citera
2026-05-24, 12:39
Medlem
Lite bekvämlighetskilon. P skojade ju om det när de var hos B på den där "trevliga" inbjudan. Den som enbart hade i syfte att ställa på P. Lätt vidrigt faktiskt av sin dotter och s k man. Hon kanske har tänkt till och föredrar sitt ex igen. Han är far till hennes barn (-1) och f ö rätt vältränad ☺️💪!
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Han gör reklam för elbil på sin Instagramsida och vilken tjockis😵. Kagge på riktigt. Måste ha lagt ner allt vad träning heter...
Citera
2026-05-24, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Lite bekvämlighetskilon. P skojade ju om det när de var hos B på den där "trevliga" inbjudan. Den som enbart hade i syfte att ställa på P. Lätt vidrigt faktiskt av sin dotter och s k man. Hon kanske har tänkt till och föredrar sitt ex igen. Han är far till hennes barn (-1) och f ö rätt vältränad ☺️💪!
Ja hon har ju helt rätt! Orimligt att lägga på sig när man tränar så mycket som han säger sig göra. Tror mest det är tröstätning och sedan like alko på det. Då går det fort...
Citera
2026-05-24, 14:22
Medlem
Citat:
Ja hon har ju helt rätt! Orimligt att lägga på sig när man tränar så mycket som han säger sig göra. Tror mest det är tröstätning och sedan like alko på det. Då går det fort...

Bättre form än majoriteten av FB garanterat
Citera
2026-05-24, 17:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bigbroe5
Bättre form än majoriteten av FB garanterat
Haha ja garanterat
Citera
2026-05-25, 11:51
Avstängd
Citat:

Men nu är jag ju nyfiken på om dom är ihop el inte?? Hon verkar ju vara på många platser utan honom. Så var det inte i början. Gissar att det är på upphällningen.
Citera
2026-05-25, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Men nu är jag ju nyfiken på om dom är ihop el inte?? Hon verkar ju vara på många platser utan honom. Så var det inte i början. Gissar att det är på upphällningen.
Verkar vara så. Inte ett ord om "min Chrille" på månader från PW. Tyst som i graven. Känns som hon struntar helt i honom numera. Kanske väntar på att han flyttar eller dyligt?
Citera
2026-05-25, 14:33
Medlem
Citat:
Verkar vara så. Inte ett ord om "min Chrille" på månader från PW. Tyst som i graven. Känns som hon struntar helt i honom numera. Kanske väntar på att han flyttar eller dyligt?

Haha...Chrille flytter ikke uten kamp. Tror Pernilla skal kjempe hardt for å få han ut av huset. Han elsker kjendislivet og luksusen som følger. Hva er Bauer uten? Nada, nix, null....ett null uten å eie noen ting.
Classy!
Citera
2026-05-25, 14:51
Avstängd
Citat:

Ja han kanske väntar på nåt nytt boende el nåt. Trist men sånt händer
Citera
2026-05-25, 16:51
Medlem
Han vägrar flytta. Tro mig.
Citera
2026-05-25, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Han vägrar flytta. Tro mig.
Hon får köra tillbaka honom till äldreboendet han bott i tidigare . Hyrde visst ett rum där...😂
Citera
2026-05-26, 00:45
Medlem
Citat:
Hon får köra tillbaka honom till äldreboendet han bott i tidigare . Hyrde visst ett rum där...😂
"äldreboendet"??? Han bodde ju i ett mindre hus....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in