Citat:
Undrar hur det skulle bli i podformat jämfört med flashbacktråden? Har mest kollat här ibland för att se status, men har reagerat på att stämningen här inne har varit tvärsäker om skulden och en tydlig bild av att MGM var en usel människa och återgav en mer sympatisk bild av BO. Har bara träffat de ett fåtal gånger, men jag hade en annan bild av hur sympatiska MGM och BO var. Podd kanske gräver lite djupare.
Om domen nu blir friande känns det också som rimligt. Det är ingen förutom MGM som verkligen vet vad som hände. Allt beror på hur man ser på det. Om man enbart utgår ifrån att en person har påträffats i vattnet så kan mord inte uteslutas, men är kanske det minst troliga, självmord är inte heller en av de mest troliga förklaringar, men en olycka är oftast det mest troliga. I alla fall mer trolig att man skulle försöka lura någon till ett vak med en konstig rephandboja. Om man däremot utgår ifrån att det är ett mord så är make i en skilsmässa det mest troliga. Att bråk och en del konstigheter inträffar under en skilsmässa är inte så ovanligt. Blir det en fällande dom så borde alla par mitt i en skilsmässa nog vara oroliga för den andras säkerhet.
Om domen nu blir friande känns det också som rimligt. Det är ingen förutom MGM som verkligen vet vad som hände. Allt beror på hur man ser på det. Om man enbart utgår ifrån att en person har påträffats i vattnet så kan mord inte uteslutas, men är kanske det minst troliga, självmord är inte heller en av de mest troliga förklaringar, men en olycka är oftast det mest troliga. I alla fall mer trolig att man skulle försöka lura någon till ett vak med en konstig rephandboja. Om man däremot utgår ifrån att det är ett mord så är make i en skilsmässa det mest troliga. Att bråk och en del konstigheter inträffar under en skilsmässa är inte så ovanligt. Blir det en fällande dom så borde alla par mitt i en skilsmässa nog vara oroliga för den andras säkerhet.
Om det är en olycka, borde inte MGM slagit larm då?
Jo han gick därifrån, hon stod kvar, har han uppgett- men dagen efter när vänner sökte efter henne i deras hem, sa MGM att "Jag vet var hon är" ...
Om det är sant så .. hur kunde han veta var hon var om han lämnat bryggan före henne?
Varför skulle en vän ljuga så rakt av, kanske fler hörde det.