Citat:
Ursprungligen postat av
Smekarn87
Funkar kanon mellan maj och oktober. Skulle aldrig ha den på vintern.
Jag är inte så brydd på det sättet.
Har inga direkta komfortkrav på bilen. Men visst, ju mer komfort och ju mer ”vintervänlig” den är så är det väl ett plus antar jag.
Men den ska åtminstone starta i ur och skur. Det är ett absolut krav.
Jag letar efter en året-runt bil.